گوگل چه محتوایی را دوست دارد؟

گوگل چه محتوایی را دوست دارد؟

آیا می دانید گوگل چه محتوایی را دوست دارد ؟

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین المان ها و متغییر هایی که در سئو تاثیر دارند محتوا و تولید محتوای بهینه می باشد

اما از کجا تشخیص دهیم که گوگل چه نوع محتوایی را می پسندد و به آن رتبه خوبی در نتایج می دهد

در این مطلب برخی از عوامل مهم در علاقه مندی گوگل و سایر موتورهای جستجو به محتوایی را که دوست دارد را بیان می نماییم

ابتدا باید بدانیم ربات های گوگل وقتی مطلب را بررسی می کنند به چه عواملی بیشتر دقت می کنند

عناوین ، کلمات نشانه دار شده ، لینک های ایجاد شده و بک لینک ها ، کلمات کلیدی ، طول محتوا ، تعداد کلمات ، طول خطوط

این موارد مهم ترین عواملی هستند که در پاسخ به سوال گوگل چه محتوایی را دوست دارد ؟ ما را یاری می رسانند

خوب حالا به سراغ تشریح هر کدام از عوامل و ویژگی ها می رویم

عوامل مهم در نگارش محتوای مناسب

در وهله اول شما متنی را که منتشر می کنید به هیچ وجه نباید کپی شده از سایر وب سایت ها باشد زیرا گوگل با الگوریتم های قدرتمندی که دارد این موضوع را متوجه خواهد شد  و سایت شما را جریمه خواهد کرد

مطالبی که می نویسید سعی کنید بیشتر از 700 کلمه را در خود جای داده باشد البته در برخی از منابع گفته شده 300 کلمه

اما برای رقابت بهتر و مناسب حتما سعی کنید 700 کلمه را در یک متن مفید جای دهید

وقتی که محتوای مناسب  را نگارش می کنید سعی کنید هر خط بیشتر از 20 کلمه را در خود قرار ندهد زیرا خوانایی محتوا برای گوگل اهمیت دارد

جهت تعیین خطوط می توانید از تگ  br استفاده کنید و یا با زدن دکمه enter  در وردپرس به خط و پاراگراف بعدی منتقل می شوید

همچنین هر پاراگراف نباید بیشتر از 250 کلمه را در خود جای دهد هر زمان به این مقدار رسید حتما به پاراگراف بعدی بروید و ادامه مطلب را آنجا بنویسید

استفاده مناسب از عناوین در محتوا

عناوین مناسب و جذابی را برای متن خود انتخاب کنید ، عناوین انتخابی باید متفاوت از سایر وب سایت ها باشد

تگ های  H1 , H2 ,…  باید با دقت انتخاب شوند.

در متن هرگز بیشتر از یک تگ H1  استفاده نکنید ولی از تگ های دیگر می توانید دو یا چند مرتبه باتوجه به حجم محتوا استفاده نمایید

در نگارش متن مورد نظر کلمات کلیدی که می خواهید سایت شما با آنها در گوگل ظاهر شود را به کار ببرید و آنها را با تگ b  بولد یا برجسته نمایید

کلمات کلیدی را فراموش نکنید

تعداد کلمات کلیدی هرگز نباید بیشتر از 25 صدم درصد باشد زیرا این کار نوعی تقلب محسوب می شود

در عناوین اصلی هم تعداد به کار بردن کلمه کلیدی اصلی نباید بیشتر از 75 درصد کل عناوین باشد

از کلمات کلیدی هم معنا یا مشابه در نگارش محتوا و متن مورد نظر استفاده کنید ،

مثلا اگر کلمه کلیدی شما سئو سایت است می توانید از کلمات دیگری مانند بهینه سازی سایت نیز استفاده کنید

مورد مهم بعدی که در مطلب اهمیت بکلینک در سئو آن را کامل توضیح دادیم بک لینک ها هستند

همچنین لینک های داخلی مناسبی (بر اساس کلمات کلیدی ) باید به سایر صفحات مرتبط سایت داده شود تا گوگل ارتباط بین محتوا هایی که نوشته اید را درک کند

استفاده از تصاویر در محتوا

نکته بسیار مهمی که در پاسخ گوگل چه محتوایی را دوست دارد راه گشا خواهد بود؛

استفاده از تصاویر جدید در مطلب می باشد

که باید تصاویر دارای متن جایگزین یا ALT باشند همجنین با توجه به الگوریتم های جدید گوگل متن درون تصویر نیز خوانده می شود و در نوشتن متن تصویر هم باید دقت کنید

تعداد تصاویر نباید خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد و حتی الامکان از تصاویر بهینه شده با حجم پایین استفاده کنید تا سرعت بارگزاری سایت افت نکند

در مجموع رعایت نکات ضروری در نگارش محتوا می توانند موجب ارتقا سایت شما و افزایش بازدید آن در گوگل شود

حذف هر یک از عوامل کلیدی ضربه بزرگی به سایت شما می زند و در رقابت با سایر سایت ها عقب خواهید ماند

مطالعه نمایید : سئو مطلوب از دید گوگل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *