روش های افزایش بازدید سایت

روش های افزایش بازدید سایت

سوال بسیاری از کاربران این است که چگونه آمار بازدید سایت را افزایش دهیم؟ اگر مایل هستید برترین روش های افزایش بازدید سایت به صورت طبیعی و حرفه ای را جهت ارتقای سئو سایت خود بدانید مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می شود. از آنجا تمام اقداماتی در فرآیند سئو و بهینه سازی انجام می شوند تنها یک هدف دنبال می کنند و آن هم دستیابی به ترافیک بیشتر و روش های افزایش بازدید است سعی کرده ایم مهم ترین عوامل و اصول را بیان کنیم.

اگر این مراحل بر اساس تکنیک های درست و اصولی انجام شوند بدون شک بهترین روش های افزایش بازدید از صفحات سایت را به دنبال خواهند داشت و هرچه کاربر بیشتری در مدت زمان طولانی تری سایت شما را بازدید کند رسیدن شما به لینک های برتر گوگل دست یافتنی تر می شود. به همین دلیل مهم ترین روش هایی که منجر به افزایش ترافیک و بازدید سایت می شوند را ذکر می نماییم.

افزایش بازدید سایت با کمترین هزینه و بصورت کاملا تضمینی توسط سئوبهینه انجام می شود

موثرترین روش های افزایش بازدید سایت

به منظور افزایش بازدید وبسایت ها روشهای فراوانی وجود دارد که در یک دسته بندی کلی می توان آنها را به سفید و سیاه ( یا طبیعی و غیرطبیعی ) تقسیم نمود. روشهای طبیعی اقداماتی هستند که کاملا مورد تایید و قبول گوگل بوده و علاوه بر تاثیرات مثبتی که در سئو دارند هیچ گونه اثر منفی نخواهند داشت اما در عوض روش های سیاه و غیرطبیعی کاملا با تاثیر منفی و مخرب عمل می کنند و یکی از علت های حذف صفحات وبسایت از گوگل هستند.

در یکی دو سال اخیر که گوگل ملاک و  الگوریتم های سئو و رتبه بندی خود را تغییر داده برخی از روش های افزایش بازدید در کانون توجه سئوکار ها و متخصصین این حوزه قرار گرفته است.

حتی خود گوگل نیز در مقالاتی که منتشر کرده چند روش را برای افزایش بازدید سایت مهم تر و موثرتر دانسته ؛ مانند تولید محتوای باکیفیت و غیر تکراری با طول مناسب ، استفاده از لینک های طبیعی ، ارتباط مطالب با یکدیگر و استفاده از جملات جلب کننده مخاطبان.

نگارش مطالب جدید و جذاب تر

نگارش مطالب جدید که بتواند مخاطب را جذب کند و برای مطالعه جذاب تر باشند

به گفته بیل گیتس محتوا پادشاه است. وقتی یکی از موفق ترین ایده پردازان کسب و کار دنیا این حرف را می زند باید واقعا به آن توجه داشت

شما وقتی محتوایی جدید را بارگزاری می کنید ابتدا توسط ربات های موتورهای جستجو بررسی و تحلیل می شوند

و زمانی که بر اساس کلمات کلیدی دسته بندی و رتبه بندی شد در معرض دید مخاطبین قرار داده می شود

اگر مطالب سایت شما نسبت به سایت رقبا خیلی دقیق تر و جذاب تر ارائه شوند در سئو سایت هم موفق تر خواهید بود و بدون شک به یکی از روش های افزایش بازدید عمل کرده اید

این یعنی علاوه بر کمیت متن و محتواهایی که ایجاد می شوند کیفیت این مطالب و سودی که به مخاطب می رسانند نیز مهم است

در مطلب اهمیت تولید محتوا بیشتر در رابطه با این عنصر مهم در بهینه سازی سایت توضیح داده ایم که می توانید مطالعه نمایید

افزایش بازدید از وب سایت شما

اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی

پیش تر بیان کردیم که استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از راه های ایجاد بک لینک برای یک سایت می باشد.

چون به واسطه انتشار مطالب سایت خود و لینکدهی به صفحه ای که دربرگیرنده آن مطلب است می توانید یک بک لینک با کیفیت ایجاد کنید

این موضوع ارتباط مستقیمی در افزایش بازدید از وب سایت شما دارد ؛ به این دلیل که وقتی شما یک مطلب جدید و مهم را منتشر می کنید در شبکه های اجتماعی به اطلاع رسانی درباره آن می پردازید.

وقتی مخاطب بخشی از آن مطلب را مطالعه می کند و جذب آن می شود خواه ناخواه برای مطالعه ادامه متن به سایت شما رجوع می کند که در این وضعیت شما به راحتی توانسته اید که ترافیک سایت خود را بالا ببرید

اینستاگرام ، فیسبوک ، لینکدین ، توئیتر و پینترست مهم ترین ابزار های ارتباط با کاربران در فضای اینترنت می باشند

پس اگر تا به حال صفحات شخصی یا بیزینسی را برای خود در این سایت ها ایجاد نکرده اید سریعا دست به کار شوید تا با این روش موجب بالا بردن طبیعی و موثر افزایش ترافیک و بازدید آن شوید.

لینکدهی داخلی تودرتو

آیا وقتی یک کاربر وارد سایت شما می شود برای تمدید حضور او چاره ای اندیشیده اید؟

کاربران سایت شما را سریعا پس از مطالعه یک مطلب ترک می کنند یا جهت بررسی مطالب بعدی به سایر صفحات منتقل می شوند؟

پاسخ به این سوالات خیلی مهم است زیرا عملکرد سایت شما را در جذب مخاطب نشان می دهد زمانی که یک کاربر به سایت شما رجوع می کند حتما باید مدت زمانی را روی سایت شما سپری کند و از طریق لینک های داخلی به سایر صفحات و مطالب منتقل شود. به این معنی که شما باید در هر صفحه به سایر صفحات با متون مرتبط لینکدهی تو در تو انجام دهید.

این کار دو تا مزیت اصلی دارد که بر سئو نیز تاثر فراوانی دارد ؛ اول اینکه موجب افزایش بازدید سایت شما به واسطه بررسی جند مطلب توسط یک کاربر که یکی از روش های خوب است می شود ، ثانیا گوگل با بررسی رفتار کاربران به سایت شما امتیاز می دهد ، هر چه مدت بیشتر و صفحات بیشتری به ازای یک کاربر از سایت شما بررسی شود موتورهای جستجو علاقه بیشتری به سایت شما نشان می دهند.

لینکدهی تودرتو نباید به نقطه آخری ختم شود بلکه باید به صورت یک لوپ ادامه دار باشد ؛ از صفحه A  به صفحه B

B  به صفحه C  و همین طور ادامه داشته باشد و حتی پس از رسیدن به صفحه آخر راه برگشتی برای ورود به سایر صفحات باز باشد.

دریافت بک لینک از سایت های پربازدید

وب سایت های پربازدید که تعداد زیادی کاربر در طول روز و ماهیانه به آنها مراجعه می کنند می توانند منبع مناسبی برای انتقال حداقل بخشی از کاربران به سایت شما باشند. یکی از موثرترین روش های افزایش بازدید سایت که گوگل نوع نگاه خود به آن را از سال 2016 تغییر داده ، دریافت بک لینک از سایت های پربازدید است. نکته ای را در اینجا ذکر کردیم که پیشنهاد می کنیم بیشتر به آن توجه کنید ، تغییر نگاه گوگل به بک لینک ها از سال 2016 ! به این معنی که شما باید از سایت هایی لینک بگیرید که باکیفیت و معتبر باشند ، نه هر وبسایتی! در اینجا کیفیت حرف اول را می زند نه کمیت.

پیشنهاد می کنیم مقاله بک لینک خوب چه ویژگی هایی دارد؟ را مطالعه نمایید.

سایر روش های افزایش بازدید سایت در سال 2020

از دیگر روش های افزایش بازدید سایت که مورد تایید گوگل و طبق بروزرسانی الگوریتم های رتبه بندی سایت ها در سال 2020 هستند عبارتند از:

ثبت و خرید رپورتاژ : رپورتاژ آگهی یکی از متد های بازاریابی محتوا و همچنین لینک سازی خارجی مناسب است.

شرکت در بحث ها و مطالب انجمن های تخصصی: انجمن ( فروم ) های تخصصی که روزانه هزاران مطلب گوناگون را منتشر می کنند بستری مناسب برای دستیابی به روش های افزایش بازدید سایت هستند.

ثبت سایت در دایرکتوری های مناسب با کسب و کار و حوزه فعالیت شما: این روش افزایش بازدید سایت نیز مخاطبان اصلی و متشریان بالقوه را برای شما به ارمغان می آورد.

روش های افزایش آمار بازدید سایت

در پاسخ به سوال چگونه آمار بازدید سایت را افزایش دهیم؟ چند روش اصلی را برای افزایش آمار بازدید سایت را مطالعه کردید. اما این تمام ماجرا نیست و برای افزایش تصاعدی و رقابت با سایر وبسایت ها باید اصول بهینه سازی و سئو سایت نیز به درستی رعایت شود. زمانی که سئو قالب ، کدها ، تصاویر و فایلهای ساختاری به درستی انجام می شد می توان امید داشت که با رعایت و اجرای این روش ها آمار بازدید افزایش داشته باشد. درکل مجموعه ای از عوامل باید دست به دست هم دهند تا این موفقیت حاصل شود. شما می توانید مقالات و مطالب روز را در این رابطه بخوانید که البته برخی از انها به زبان لاتین هستند.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *