طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

با انواع روش های برنامه نویسی طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی اختصاصی را ارائه می دهیم؛ راه اندازی انواع وب سایت شرکتی ، سازمانی ، شخصی و تجاری کاملا سئوبیس (سازگار با سئو و آماده ارتقا در گوگل). کسب و کار آنلاین خود را با ساخت  یک وب سایت حرفه ای ریسپانسیو و داینامیک دگرگون کنید ، در این مسیر پشتیبان شما خواهیم بود.

جهت آشنایی بیشتر با مراحل و نحوه ایجاد یک وب سایت حرفه ای ویدئوی ارائه شده را مشاهده کنید:

best-places-PA

در دنیای دیجیتال امروزی، وب سایت شما اولین نقطه تعامل کاربران با کسب و کار شماست.

به همین دلیل است که تقریباً 95٪ از اولین برداشت یک کاربر مربوط به طراحی سایت است. همچنین به همین دلیل است که خدمات طراحی وب سایت می تواند تأثیر بسیار زیادی بر سود شرکت شما داشته باشد.

به این دلیل است که شرکت ‌های بیشتری نه تنها طراحی وب ‌سایت خود را مجدداً ارزیابی می‌کنند، بلکه با کمک سئوبهینه، آژانس سئو، بازاریابی و طراحی سایت که با  بیش از 10 سال تجربه و تجارب ارزنده، درآمد زیادی برای مشتریان خود به ارمغان آورده است، شریک می‌شوند.

با سالها فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، مطمئن هستیم که می‌توانیم یک وب‌سایت سفارشی طراحی کنیم که فروش را برای کسب‌وکار منحصربه‌فرد شما افزایش دهد – و به این صورت، شما بستری برای اندازه‌گیری (و تسریع) بازگشت سرمایه سایت جدید خود خواهید داشت.

همین امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد کسب و کار خود بیشتر به ما بگویید و شروع به طراحی وب سایت سفارشی خود کنید! مشاورین سئوبهینه در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند. سعی ما در طول دروه فعالیت و حیات سئوبهینه، ارائه باکیفیت ترین خدمات برپایه اصولی علمی در کنار کمترین هزینه برای مشتریان بوده است.

به دنبال طرح ها و قیمت های سفارشی هستید؟ برای دریافت پروپوزال اختصاصی رایگان اقدام کنید.

انتظارات ما بالا بود ولی ناامید نشدیم. سئوبهینه یک طراحی ماهرانه ایجاد کرد. این شرکت زمان صرف کرد تا کسب وکار و مخاطبان ما را درک کند و در زمان بسیار کمی طراحی کاملاً حرفه ای ارائه کرد.

مدیرعاملشرکت مهندسی مشاور

محاسبه هزینه پروژه شما

هر پروژه ای باتوجه به شرایط خاص خود تعیین هزینه میشود. یعنی برای اینکه قیمت دقیق مشخص شود باید شرایط پروژه شما را بررسی کنیم. میتوانید از طریق یکی از گزینه های زیر از هزینه ها مطلع شوید.

با خدمات طراحی سایت سئوبهینه روی موفقیت سایت خود سرمایه گذاری کنید

هنگامی که در خدمات طراحی سایت حرفه ای ما سرمایه گذاری می کنید، وب سایتی دریافت خواهید کرد که:

  1. سفارشی
  2. ریسپانسیو (گاهی اوقات سازگار با موبایل گفته می شود)
  3. بهینه شده برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  4. امن (HTTPS)
  5. استایل حرفه ای

همچنین می توانید ویژگی های اضافی را به عنوان بخشی از طراحی سایت حرفه ای خود قرار دهید. به عنوان مثال، می توانید از توسعه دهندگان ما درخواست کنید که یک پایگاه داده را در طراحی شما ادغام کنند، عملکرد فروشگاه اینترنتی را فعال کنند و موارد دیگر.

قیمت شفاف برای خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت ما را انتخاب کنید، و کسب و کار شما می تواند روی شفافیت 100 درصد حساب کند. از قیمت های شخصی ما گرفته تا طرح های اولیه، تیم ما دسترسی کامل به قیمت و استراتژی های طراحی سایت ما را برای شرکت شما فراهم می کند.

با استفاده از پکیج های قیمتی و تعرفه خدمات، یک پروپزوال رایگان، دقیق و فوری برای خدمات طراحی و توسعه وب ما دریافت کنید.

اگر به دنبال راه‌اندازی سریع وب‌سایت بازطراحی‌شده یا کاملاً جدید خود هستید، ما خدمات طراحی سایت سریع را ارائه می‌دهیم. برای این خدمات ما از تیمی متشکل از چند توسعه دهنده وب و برنامه نویس بصورت همزمان استفاده میکنیم.

خدمات طراحی سایت سئوبهینه شامل چه مواردی می شود؟

تیم ما خدمات طراحی وب ما را با توجه به شرکت شما و نیازهای منحصر به فرد آن خدمات را تنظیم می کند. به همین دلیل است که می توانید هر ویژگی خدمات ما را با شرکت، محصولات یا خدمات و اهداف خود سفارشی کنید. نتیجه وب سایتی است که شرکت شما – و بازدیدکنندگان شما – آن را دوست دارد.

درباره خدمات طراحی سایت ما بیشتر بدانید:

  • تکنولوژی در سطح جهانی
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • ایجاد صفحه وب سایت
  • سبک سفارشی
  • تولید محتوای وب سایت
  • طراحی تعاملی
  • یکپارچه سازی پایگاه داده
  • قابلیت فروشگاه اینترنتی
  • یک سیستم مدیریت محتوا

فراتر از یک وب سایت معمولی

شما می خواهید بیشتر از راه اندازی یک سایت زیبا انجام دهید. شما می خواهید یک سایت زیبا و درآمدزا راه اندازی کنید.

به همین دلیل است که ما پلت فرم اختصاصی را توسعه دادیم که به شما کمک می کند:

  • عملکرد وب سایت خود را اندازه گیری کنید، از جمله تماس ها، سرنخ ها و فروش انجام شده
  • داده های شخص اول وب سایت خود را ذخیره کنید تا بتوانید کمپین های بازاریابی هوشمندتر و مؤثرتری ایجاد کنید
  • وب سایت خود را با استفاده از شرکت کاربر، صنعت، مکان و موارد دیگر شخصی سازی کنید
  • نرخ تبدیل وب سایت خود را با ثبت اطلاعات، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر افزایش دهید
  • با خدمات طراحی وب ما، به این پلتفرم و تمام مزایای آن دسترسی خواهید داشت.

بهینه سازی موتور جستجو

ما با اطمینان از اینکه وب سایت شما از بهترین شیوه های سئو پیروی می کند، نتایج طراحی یا طرح طراحی مجدد وب سایت شما را به حداکثر می رسانیم، همچنین استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را بهبود می بخشیم. سئو به مجموعه ای از تکنیک ها اشاره دارد که رتبه وب سایت شما را برای نتایج جستجوی مرتبط افزایش می دهد.

رتبه بالاتر در نتایج جستجو با دیده شدن بیشتر در بین کاربران در مخاطبان هدف شما مرتبط است. با دید بهتر برای نتایج جستجوی مرتبط، وب‌سایت شما می‌تواند کلیک‌ها و ترافیک بیشتری را از کاربران با ارزش بالا به دست آورد – که می‌تواند به بازدیدهای بیشتر از فروشگاه، خریدهای آنلاین، درخواست‌های قیمت و موارد دیگر منجر شود.

به همین دلیل است که خدمات طراحی وب سایت ما شامل خدمات بهینه سازی موتور جستجو نیز می شود. کار تیمی شرکت طراحی وب سئو ما تضمین می کند که وب سایت شما نه تنها زیبا به نظر می رسد بلکه در نتایج جستجو نیز رتبه خوبی را کسب می کند.

ایجاد صفحه وب سایت

با خدمات طراحی سایت ما، می توانید برای ایجاد هر صفحه از وب سایت خود به طراحان ما اعتماد کنید.

خواه یک فروشگاه تجارت الکترونیک، کسب و کار آجر و ملات یا ارائه دهنده خدمات باشید، طراحان ما می توانند صفحات وب را ایجاد کنند، یعنی همان صفحاتی که شرکت شما برای دسترسی، اطلاع رسانی و تبدیل مخاطبان هدف شما به آنها نیاز دارد. به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل، همچنین خدمات بازاریابی محتوا را برای ارتقای استراتژی شما ارائه می دهیم.

اگر مطمئن نیستید وب سایت شما به چند صفحه وب نیاز دارد، می توانید با تیم ما تماس بگیرید. آنها می توانند با تجربه سال ها فعالیت، مشاوره و توصیه های قابل اعتماد در مورد طراحی وب ارائه کنند. کافیست با تلفن 44871861 – 021 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید.

سبک سفارشی

ضروری است که وب سایت شما برند شما را جذب کند، به همین دلیل است که خدمات طراحی وب ما شامل گزینه های سبک نامحدود است. به عنوان مثال، اگر شرکت شما به طراحی پیچیده ای نیاز دارد که بر کیفیت و محدوده قیمت محصولات شما تأکید دارد، تیم ما می تواند آن را برای شما محقق کند.

نمونه های اضافی از سبک های وب سایت عبارتند از:

  • ساده و جذاب
  • استایل متوسط
  • سطح بالا
  • سطح جهانی

و همچنین یک گزینه بدون استایل، برای ارائه  قیمت پایین تر به شما ارائه می دهیم. با این حال، ما شما را به این پنج گزینه محدود نمی‌کنیم، زیرا بسیاری از افراد یک وب‌سایت معمولی و تکراری نمی‌خواهد.

ما شما را تشویق می کنیم که ترجیحات سبک خود را هنگام سفارش با استراتژیست های ما در مورد طراحی سایت به اشتراک بگذارید. مدیر پروژه اختصاصی شما نیز برای یادگیری کسب و کار، اهداف و چشم انداز شما وقت صرف می کند.

این به تیم طراحی سایت ما اجازه می دهد تا یک وب سایت سفارشی و منحصر به فرد ایجاد کنند.

تولید محتوای وب سایت

برای حداکثر تأثیر، ما همچنین تولید محتوای وب‌سایت را با خدمات طراحی سایت خود ارائه می‌دهیم. ما دارای یک تیم مجرب و متخصص از نویسندگان محتوا هستیم. با تخصص آنها در صنایع فنی و غیر فنی، می‌توانیم نسخه‌ای قانع‌کننده ایجاد کنیم که بازدیدکنندگان وب‌سایت را جذب  کند.

ما سه سطح تولید محتوا را ارائه می دهیم که عبارتند از:

  • 5 تا 10 صفحه
  • 10 تا 25 صفحه
  • 25 تا 50 صفحه

اگر به بیش از 50 صفحه نیاز دارید، می‌توانیم قیمت و طرح طراحی شما را به آن تعداد خاص سفارشی کنیم.

به عنوان بخشی از خدمات نگارش محتوای وب‌سایت ما، محتوای وب‌سایت شما را برای سئو، بهینه می‌کنیم. معنی آن چیست؟ متخصصان دیجیتال مارکتینگ ما در مورد کلمات کلیدی با ارزش و مرتبط برای کسب و کار، صنعت، و صفحات وب شما تحقیق می کنند که پس از آن نویسندگان ما برای بهینه سازی صفحات سایت استفاده می کنند.

هنگامی که مصرف کنندگان از آن کلمات کلیدی در جستجوهای خود استفاده می کنند، وب سایت شما نزدیک به بالای نتایج جستجو ظاهر می شود. این یک مزیت فوق العاده است، زیرا 75٪ از کاربران از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند – در واقع، بیش از 30٪ از کل ترافیک جستجو به اولین نتیجه جستجو ختم میشود.

طراحی تعاملی

خدمات طراحی سایت ما همچنین گزینه طراحی واکنش گرا را ارائه می دهد. با این حال، ما طراحی واکنش‌گرا را توصیه می‌کنیم زیرا از کاربران تلفن همراه پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند شامل خریدارانی باشد که از تبلت یا تلفن هوشمند خود برای مرور وب استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه بیش از 50 درصد از ترافیک اینترنت از طریق کاربران تلفن همراه تامین میشود، ارائه پشتیبانی برای این کاربران ضروری است. همچنین این بهترین تمرین برای سئو است، زیرا گوگل اکنون از الگوریتم mobile first indexing پیروی می کند، به این معنی که وب سایت ها را از منظر یک کاربر تلفن همراه بررسی می کند، نه یک کاربر دسکتاپ.

اگر وب سایت شما از کاربران تلفن همراه پشتیبانی نمی کند، گوگل آن را می بیند – و رتبه شما را در نتایج جستجو تغییر می دهد. این می تواند منجر به رتبه پایین تر شود و سایت شما را به صفحه دوم نتایج جستجو سوق دهد و از مخاطبان هدف شما دور شود.

با گزینه طراحی واکنشگرا، از این اتفاق برای کسب و کار شما جلوگیری می کنیم.

یکپارچه سازی پایگاه داده

بسیاری از وب سایت های شرکتها دارای پایگاه داده هستند، مانند پردازش پرداخت ها. ما پشتیبانی کاملی را برای یکپارچه سازی پایگاه داده ارائه می کنیم، که آن را به سه سطح تقسیم می کنیم – پایه، پیشرفته و توسعه یافته.

به عنوان بخشی از خدمات یکپارچه سازی پایگاه داده، تیم طراحان و توسعه دهندگان ما به صورت انفرادی با شرکت شما کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که ما پایگاه داده دقیقی را که شرکت شما به آن نیاز دارد و می خواهد، ایجاد و راه اندازی می کنیم.

مطمئن نیستید که شرکت شما به چه نوع یکپارچه سازی پایگاه داده نیاز دارد؟ با استراتژیست های مجرب ما صحبت کنید. آنها می توانند توصیه ای ارائه دهند، و همچنین با توسعه دهندگان وب ما هماهنگ کنند تا اطمینان حاصل شود که آنچه کسب و کار شما نیاز دارد دریافت می کنید.

قابلیت فروشگاه اینترنتی

برای شرکت‌های تجارت الکترونیک، ما قابلیت‌های طراحی فروشگاه اینترنتی را نیز ارائه می‌کنیم. مانند سرویس یکپارچه سازی پایگاه داده، ما سه سطح را ارائه می دهیم – پایه، پیشرفته و سازمانی. اگر مطمئن نیستید که کدام سطح بهترین نتایج را به کسب و کار شما می دهد، می توانید با استراتژیست های مجرب ما گپ بزنید.

آنها با تخصص خود می توانند به شما در تعیین مفیدترین سطح برای کسب و کارتان کمک کنند. به‌علاوه، استراتژیست‌های ما می‌توانند با یک طراح و توسعه‌دهنده هماهنگ کنند تا تأیید کنند که سطح پایه، پیشرفته یا سازمانی بهترین بازگشت سرمایه (ROI) و تجربه کاربر (UX) را فراهم می‌کند.

سیستم مدیریت محتوا (CMS)

یک CMS یک پلتفرم اختیاری دیگر برای خدمات طراحی وب ما است.

چه یک فروشگاه اینترنتی یا وب سایت اطلاعاتی باشید، CMS ارزش فوق العاده ای ارائه می دهد. می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا محتوای سایت را مدیریت و ساده کند، که می تواند کارایی استراتژی بازاریابی محتوای شما را بهبود بخشد.

در بیشتر موارد، تیم ما یک CMS را به عنوان بخشی از خدمات طراحی سایت توصیه می کند. ما سه سطح CMS را ارائه می دهیم – استاندارد، پیشرفته و سازمانی. بسته به شرکت شما و اندازه آن، یک CMS استاندارد اغلب مناسب است.

با این حال، برای دقیق ترین پیشنهادات و روشها، بصورت آنلاین تماس بگیرید.

به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل، می‌توانیم دقیقاً نیازهای طراحی وب شما را برآورده کنیم. توانایی ما برای سفارشی کردن هر جنبه ای از خدمات طراحی سایت برای شرکت شما همچنین به ما اجازه می دهد تا سطح بی نظیری از شخصی سازی را در طراحی وب ارائه دهیم.

چرا در خدمات طراحی سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید؟

اگر در مورد ارزش خدمات طراحی سایت حرفه ای مطمئن نیستید، چندین فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، می توانید نرخ تبدیل، رقابت، و رتبه جستجوی خود را افزایش دهید. همه نتایجی هستند که می توانند تأثیر مستقیم و مثبتی بر سود، سهم بازار و رشد شما داشته باشند.

درباره مزایای خاص خدمات طراحی وب سایت بیشتر بدانید:

  • نرخ تبدیل خود را افزایش دهید
  • تجربه کاربری خود را بهینه کنید
  • مزیت رقابتی خود را به حداکثر برسانید
  • رتبه بندی جستجوی خود را بهبود بخشید
  • استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را تقویت کنید
  1. نرخ تبدیل خود را افزایش دهید

یک تبدیل می تواند از خرید یک محصول تا ثبت نام کاربر در خبرنامه ایمیلی، متغیر باشد – این برای کسب و کار و اهداف شما منحصر به فرد است. صرف نظر از هدف تبدیل شما، خدمات طراحی وب می تواند به شما کمک کند.

چرا؟

امروزه، بیشتر تبدیل ها به یک تعامل آنلاین مربوط می شود یا شامل آن می شود. به عنوان مثال، شاید بخواهید بازدیدهای بیشتری از فروشگاه را از طریق سئوی محلی افزایش دهید – برای مرجع، 80٪ از جستجوهای محلی تبدیل می شوند – که احتمالاً شامل تعامل کاربران با وب سایت شما می شود.

نرخ تبدیل کاربر به مشتری از طریق وب سایت

اگر یک وب‌سایت قدیمی با قابلیت استفاده ضعیف را معرفی کنید، اولین برداشت کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این اولین برداشت نه تنها نظر آنها را در مورد شرکت شما، بلکه تصمیم آنها را در مورد بازدید از مکان شما، خرید محصول یا پیوستن به خبرنامه ایمیل شما نیز شکل می دهد.

با یک وب‌سایت کاربرپسند که زیبا و همچنین مدرن است، می‌توانید اولین تأثیر مثبتی را در بین مصرف‌کنندگان ایجاد کنید. این می‌تواند باعث شود کاربران احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مخاطب شما داشته باشند، خواه با توقف در فروشگاه شما در روز بعد، تماس برای دریافت قیمت یا تبدیل شدن به یک مشترک دیگر در خبرنامه ایمیلی شما.

  1. تجربه کاربری خود را بهینه کنید

تجربه کاربری یک وب سایت بازده سرمایه گذاری (ROI) بسیار زیادی را برای کسب و کارها ارائه می دهد – به طور متوسط 100 هزارتومان برای هر 1 هزار تومان سرمایه گذاری شده. همچنین می‌تواند ضربه بزرگی به شرکت‌هایی وارد کند که تست UX را نادیده می‌گیرند، زیرا تقریباً 90٪ از کاربران پس از تجربه کاربری ضعیف یک وبسایت از  رقیب آن خرید می‌کنند.

تجربه کاربری خوب برای طراحی سایت

با خدمات حرفه ای طراحی وب، کسب و کار شما می تواند بهترین تجربه را در اختیار کاربران قرار دهد. به عنوان مثال، تیم ما می‌تواند قابلیت استفاده و خوانایی وب‌سایت شما را، چه در تلفن همراه یا دسکتاپ، بهبود بخشد. این باعث می شود مصرف کنندگان به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کرده و اقدام کنند.

این اقدام می تواند شامل بازدید از فروشگاه شما، خرید محصول شما و موارد دیگر باشد.

  1. مزیت رقابتی خود را به حداکثر برسانید

صرف نظر از صنعت مربوطه، شما یک رقیب مستقیم دارید – و برای شرکت شما داشتن یک مزیت رقابتی، ضروری است. در حالی که ممکن است محصول بهتر و تجربه بهتری ارائه دهید، این نقاط فروش منحصر به فرد ممکن است در یک وب سایت قدیمی و غیرقابل استفاده گم شوند.

با خدمات طراحی سایت ما، می توانید اطمینان حاصل کنید که شرکت شما اولین تاثیر خود را در بین کاربران به حداکثر می رساند. شما همچنین می توانید مطمئن شوید که کسب و کار شما از رقبای صنعت شما جدا است و تاکید کنید که محصول یا خدمات شما بهترین است.

تاثیر تجربه کاربری طراحی سایت در مشارکت کاربران و مزیت رقابتی

شرکت شما می تواند از این واقعیت بهره مند شود که 89 درصد از کاربران پس از تجربه کاربری ضعیف، از یک رقیب خرید می کنند. این یک سود بزرگ برای کسب و کار شما است و به شما این شانس را می دهد که با یک طراحی مجدد ساده یا یک به روز رسانی سریع وب سایت خود، فروش و سهم بازار خود را افزایش دهید.

  1. رتبه سایت در نتایح جستجو را بهبود بخشید

کاربران چه در تبلت، تلفن هوشمند یا دسکتاپ خود جستجو کنند، کاربران برای یافتن آنچه که به دنبال آن هستند، از خدمات گرفته تا محصولات، به جستجو متکی هستند. به همین دلیل است که گوگل بیش از دو تریلیون جستجو در سال را پردازش می کند و به همین دلیل است که 80٪ از کاربران زمانی که به چیزی نیاز دارند به جستجو روی می آورند.

با این حال، اگر وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو رتبه ای نداشته باشد، ارتباط شرکت شما با این مشتریان دشوار است. به همین دلیل است که سئو بخش مهمی از بازاریابی وب است – شما باید وب سایت خود را رتبه بندی کنید تا تبدیل، فروش و مشترکین را افزایش دهید.

80درصد کاربران برای خرید اینترنتی از طریق جستجوی نتایج اقدام میکنند

با بهترین خدمات سئو در کلاس و همچنین خدمات حرفه ای طراحی وب، می توانید از رتبه وب سایت در گوگل به ازای کلمات کلیدی یا عبارات جستجوی مرتبط با تجارت خود اطمینان حاصل کنید. به علاوه، مطمئن می شوید که سایت شما بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه می دهد.

با استراتژی‌های طراحی ما، و همچنین تاکتیک‌های بهینه‌سازی، احتمالاً این صفحه وب در صفحه اول نتایج جستجو قرار می‌گیرد. این به شرکت شما اجازه می دهد تا به کاربران با ارزش بالا در مخاطبان هدف شما دسترسی پیدا کند و آنها را از سرنخ به مشتریان تبدیل کند.

  1. استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را تقویت کنید

در بازاریابی دیجیتال، وب سایت شما پایه یا پایگاه اصلی شماست. این جایی است که شما کاربران را هدایت می کنید، چه از نتایج جستجو، چه از طریق رسانه های اجتماعی، یا منبع دیگری. در نتیجه، حفظ یک وب سایت بهینه و به روز که بتواند از استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما پشتیبانی کند، بسیار مهم است.

اهمیت طراحی وب بهینه برای موفقیت بازاریابی آنلاین

با داشتن یک وب سایت قوی مانند آن، کسب و کار شما می تواند نتایج سایر استراتژی های بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشد. برای مثال، اگر از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنید، خدمات طراحی وب ما می‌تواند تعداد مشترکینی را که از طریق فرم‌های ثبت‌نام وب‌سایت شما به دست می‌آورد، با ارتقای قابلیت استفاده وب‌سایت شما افزایش دهد.

مثال دیگر مربوط به تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) است. با تخصص طراحی و بازاریابی ما، تیم ما می تواند صفحات فرود را بهینه سازی شده برای تبدیل برای کمپین PPC شما ایجاد کند. این می تواند نتایج کمپین PPC شما را بهبود بخشد و ROI شما را به حداکثر برساند.

سئوبهینه چگونه وب سایت ها را طراحی می کند؟

در سئوبهینه، خدمات طراحی وب ما یک تجربه 360 درجه را ارائه می دهد که شامل:

  • توسعه چیدمان
  • تولید محتوا
  • بهینه سازی تبدیل
  • تست UX
  • به علاوه، خدمات طراحی وب سایت ما شامل ضمانت بازگشت وجه است.

با رعایت پنج اصل طراحی سایت بهترین ها را به شما ارائه میدهیم.

طراحی ظاهر

ایجاد یک وب سایت زیبا اولین قدم برای به دست آوردن مشتریان جدید است.

ظاهر وب سایت شما بیشتر از کلمات شما به بازدیدکنندگان درباره شرکت شما می گوید. سایتی که عناصر طراحی مدرن، تصاویر بهینه‌سازی شده و سایر چند رسانه‌ای را در خود جای داده باشد، در جذب مشتری بسیار بهتر از وب‌سایتی است که به نظر می‌رسد مربوط به سال 1996 است.

در نتیجه ظاهر وب سایت شما نقش بسیار زیادی در موفقیت آن دارد!

تعریف طراحی ریسپانسیو واکنش گرا

این عامل همچنین شامل گنجاندن طراحی ریسپانسیو در سایت شما است.

طراحی ریسپانسیو تکنیکی است که باعث می شود وب سایت شما اندازه خود را تغییر دهد تا روی صفحه نمایش هر دستگاهی قرار بگیرد. بنابراین، چه کسی از طریق یک آیفون یا یک مانیتور 27 اینچی به سایت شما نگاه کند، همچنان تجربه‌ای عالی و آسان برای استفاده را خواهد داشت.

این تجربه – که اغلب تجربه کاربری نامیده می شود – اولین گام برای جذب مشتری جدید است. وقتی کاربران می بینند که شما یک وب سایت شیک و جذاب دارید، به راحتی می توانید آنها را در سایت خود نگه دارید. اما یک وب سایت زیبا فقط شروع کار است. شما همچنین به ناوبری واضح نیاز دارید.

مسیریابی و ناوبری سایت

ناوبری بخشی از وب سایت شما است که به افراد امکان می دهد آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

وب سایت های مدرن ناوبری را برای کار بر روی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه ساده کرده اند. یکی از محبوب ترین و موثرترین عناصر ناوبری، پودر سوخاری است. برای نمونه ای از پودر سوخاری، تصویر زیر را بررسی کنید.

ناوبری Breadcrumb نام خود را به این دلیل گرفته است که به هر صفحه ای که یک شخص هنگام حرکت در سایت شما مشاهده می کند لینک می دهد.

با پیمایش بردکرامب، کاربران وب سایت شما می توانند به هر صفحه ای که قبلاً دیده اند بازگردند. بنابراین، اگر یک سایت فروشگاهی آنلاین هستید، می توانید به شخصی اجازه دهید با یک کلیک از صفحه محصول به صفحه دسته برود.

اگر از طریق تولید سرنخ سود می‌برید، می‌توانید از خرده‌های نان استفاده کنید تا کاربران را از صفحات اطلاعاتی به صفحه‌های فهرستی هدایت کنید تا بتوانند درباره همان موضوع بیشتر بخوانند و بیاموزند.

به عنوان مثال، طراحی وب‌سایت تولیدی ممکن است دارای منوی بردکرامب باشد که کاربران را از خدمات عمومی به خدمات خاص راهنمایی میکند. این منو بازگشت به صفحات عمومی و یافتن سرویس مورد نیاز را برای کاربران آسان می کند.

با این حال، بردکرامب تازه شروع است. شما همچنین می توانید از منوهای بزرگ مانند آنچه در هدر خود داریم استفاده کنید. این منوها دارای متن بزرگ، پیوند به مراکز اطلاعاتی و پیوندهای اضافی به موضوعات خاص هستند.

تعریف مسیریابی و حرکت کاربر در طراحی سایت

با وجود صدها سبک ناوبری دیگر، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. همه چیز در مورد این است که چه چیزی برای برند شما کار می کند وقتی صحبت از ارائه یک تجربه درخشان برای کاربران شما می شود.

ارائه یک تجربه عالی به آنها یک مزیت دیگر نیز دارد – شما توجه آنها را جلب می کنید.

جلب توجه کاربر

هنگامی که یک بازدیدکننده در سایت خود دارید، بسیار مهم است که توجه آنها را حفظ کنید. اگر آن را از دست بدهید، بازدیدکننده شما سایت شما را ترک خواهد کرد و شما فروش را از دست خواهید داد.

توجه ارزشمند است زیرا باعث می‌شود کسی بر برند، محصولات و یا خدمات شما تمرکز کند. بنابراین، اگر می‌خواهید فروش داشته باشید، به توجه کسی در وب‌سایت خود نیاز دارید.

با در نظر گرفتن این موضوع، شرکت های مختلف می توانند به طرق مختلف توجه خود را جلب کنند، از جمله:

بازاریابی ویدیویی به ویژه در جلب توجه افراد مؤثر است زیرا ویدیو یک رسانه بصری است. ویدئو به شما این امکان را می دهد که به جای اینکه بازدیدکنندگان را مجبور به خواندن صفحات طولانی متن کنید، ایده های پیچیده را در چند دقیقه خلاصه کنید. در حالی که متن ممکن است پس از چند ثانیه خسته کننده شود، ویدیو کاربران را از ابتدا تا انتها مجذوب خود می کند.

محتوای قابل دانلود یکی دیگر از راه های عالی برای جلب توجه دیگران است. اکثر بارگیری‌ها می‌توانند شامل یک فایل .zip پر از منابع یا یک PDF مبتنی بر متن باشد که تا لبه با اطلاعات داخلی بسته‌بندی شده باشد. این محتوا برای کسب سرنخ‌های جدید نیز ایده‌آل است، زیرا می‌توانید آن را انتخاب کنید و قبل از دانلود مطالب از شخصی آدرس ایمیلش را بخواهید.

اینفوگرافیک ها با ارائه داده های مرتبط با صنعت با تجسم های ساده و قابل درک، توجه مردم را حفظ می کنند. با وجود اینکه روزانه صدها اینفوگرافیک جدید منتشر می‌شود، اما همچنان می‌توانید با رعایت استانداردهای کیفیت بالاتر نسبت به رقبای خود، ترافیک، توجه و پیوندهایی برای اینفوگرافیک کسب کنید.

هنگامی که توجه بازدیدکنندگان خود را به خود جلب کردید، وقت آن است که به آنها احساس جهت دهی در صفحه خود بدهید.

جهت دهی

جهت به این معنی است که به دیگران نشان دهید چگونه می توانند در صفحه شما ادامه دهند – در بیشتر موارد، این به کاربر هدایت می کند تا صفحه شما را به پایین اسکرول کند. پیمایش عمودی رایج ترین شکل پیشرفت در وب سایت ها است زیرا ساده، شهودی و مفید است.

نکته مهم زمانی است که از اسکرول عمودی در طراحی سایت موبایل خود استفاده می کنید.

در حالی که کاربران دسکتاپ از ماوس یا نوار اسکرول برای پیشرفت در صفحه شما استفاده می کنند، بازدیدکنندگان تلفن همراه از انگشتان خود استفاده می کنند. این بدان معناست که صفحات تلفن همراه شما به راحتی می توانند ضربه بزنند، نگه دارند، و انگشت خود را بکشند تا بتوانند مانند کاربران دسکتاپ شما پیمایش کنند.

این ویژگی طراحی به مفهوم طراحی واکنش گرا برمی گردد.

طراحی ریسپانسیو ممکن است به این معنی باشد که همه بازدیدکنندگان سایت شما یک تجربه عالی را کسب می کنند، اما نحوه دریافت آن تجربه کاملاً متفاوت است. سایت سازگار با دسکتاپ شما ممکن است از ناوبری مگا در هدر با تعداد زیادی منوهای کشویی و تصاویر بزرگ و چشم نواز استفاده کند.

اما این محتوا در یک زمینه برای یک سایت موبایل بسیار زیاد است.

در عوض، سایت‌های تلفن همراه باید یک منوی همبرگر داشته باشند – یک سبک پیمایش که به کاربران اجازه می‌دهد روی دکمه ضربه بزنند، یک منو باز کنند و صفحه بعدی خود را از آنجا انتخاب کنند. منوی همبرگر نام خود را از نماد متمایز خود گرفته است. ممکن است آن را به شکلی شبیه به این تشخیص دهید: ☰

با منوی همبرگر، برای کاربران تلفن همراه آسان است که به هر قسمت از وب سایت شما پیمایش کنند.

فراخوانی به انجام عمل

اقدام هدف نهایی کسب هر بازدید کننده جدیدی از وب سایت شما است. اما اگر بازدیدکنندگان را تشویق نکنید، اقدامی نمی‌کنند! به همین دلیل است که استفاده از یک فراخوان برای اقدام (CTA) در انتهای هر صفحه در سایت شما بسیار مهم است.

یک CTA به عنوان دستورالعمل عمل می‌کند و به بازدیدکنندگان می‌گوید که چه کاری باید انجام دهند تا یک قدم به مشتری شدن نزدیک‌تر شوند. در حالی که ممکن است به نظر رئیس‌جمهور بیاید، اما مطالعات ثابت می‌کنند که CTAها به‌طور چشمگیری تبدیل‌ها را در هر مدل کسب‌وکار آنلاین، از تولید سرنخ گرفته تا کمک‌های خیریه، افزایش می‌دهند.

چه بخواهید شخصی را به صفحه تماس هدایت کنید یا از او بخواهید خرید کند، ضروری است که CTA را در طراحی وب خود بگنجانید. به همین دلیل است که تیم کپی‌رایترهای ما CTAهای قانع‌کننده‌ای ایجاد می‌کنند که از اهداف بازاریابی دیجیتال شما، از افزایش مشترکین ایمیل گرفته تا خرید محصول، پشتیبانی می‌کند.

CTA ها می توانند اشکال زیر را داشته باشند:

  • لینک های متنی
  • لینک های تصویر
  • دکمه ها
  • فیلدهای فرم
  • و موارد دیگر

ایجاد یک وب سایت مبتنی بر عملکرد به زمان، بازبینی و ویرایش نیاز دارد – چیزی که تیم طراحی سایت سئوبهینه آن را  علمی ثابت کرده است. طراحان وب ما در راستای منافع شما، وب سایتی را ایجاد خواهند کرد که این پنج مورد را برآورده می کند تا از موفقیت شما به صورت آنلاین مطمئن شوند.

ما در این حوزه متخصص هستیم!

سئوبهینه یکی از بهترین ها در زمینه بازاریابی و صنعت طراحی محسوب میشود.

تولید محتوا تخصصی فارغ التحصیلان شریف 30 متخصص وب
پشتیبانی فنی طبق استانداردهای گوگل ده ها پروژه موفق

چرا برای خدمات طراحی  سایت با سئوبهینه همکاری کنید؟

دلیلی وجود دارد که کسب و کارها سئوبهینه را انتخاب می کنند:

در اختیار داشتن متخصصین طراحی وب

تیم فنی ما از متخصصینی تشکیل شده که فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستند و جز بهترین برنامه نویسان، بازاریابان و مشاورین این حوزه محسوب میشوند. اجرای دقیق پروژه ها طبق اصول علمی ویژگی متمایز کننده ما از سایر شرکتهاست.

بیس از یک دهه تجربه

سئوبهینه با بیش از 10 سال سابقه یکی از با سابقه ترین شرکت های طراحی سایت است. تخصص ما و همچنین علاقه ما به طراحی وب، ما را از سایر آژانس ها متمایز می کند. به علاوه، تجربه ما توانایی ما را در یادگیری و سازگاری با آخرین استانداردهای صنعت نشان می دهد.

صدها مشتری راضی

ما با مشتریانی از طیف وسیعی از صنایع، از جمله تولید، تجارت الکترونیک، سلامت و غیره همکاری کرده ایم. رضایت مشتریان ما بی نظیر است – به همین دلیل است که امتیاز توصیه مشتری ما 488٪ بالاتر از میانگین صنعت است.

مدیران پروژه های اختصاصی

خدمات طراحی وب ما با یک مدیر پروژه اختصاصی در کسب و کار شما شریک می شود. مانند طراحان سایت، آنها به عنوان توسعه دهنده تیم شما کار می کنند و کسب و کار، اهداف و چشم انداز وب سایت شما را یاد می گیرند. نتیجه؟ سایتی که شرکت شما را تا آخرین جزئیات به تصویر می کشد.

طراحی های وب سفارشی

ما به یک رویکرد شخصی برای خدمات طراحی وب خود اهمیت می دهیم، به همین دلیل است که هر بسته خدمات وب سایت را با نیازهای منحصر به فرد شرکت شما تنظیم می کنیم. حتی اگر طراحی وب سریع ما را انتخاب کنید، ما مطمئن می شویم که وب سایت شما برند شما را به تصویر می کشد و اهداف و چشم انداز شما را برآورده می کند.

تیمی از کارشناسان بازاریابی دیجیتال

در سئوبهینه، ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستیم، به این معنی که علاوه بر طراحی وب، SEO، CRO، بازاریابی محتوا و موارد دیگر را ارائه می دهیم. ما تیمی متشکل از 450+ متخصص داریم که در زمینه های مختلف بازاریابی دیجیتال تخصص دارند. این ما را قادر می سازد تا هر آنچه را که برای بازاریابی دیجیتال خود نیاز دارید ارائه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که وب سایت شما به خوبی طراحی شده است و منجر به کسب و کار شما می شود.

یک وب سایت مبتنی بر عملکرد برای کسب و کار خود دریافت کنید

آیا برای ایجاد یک وب سایت که رضایت و درآمد مشتری را به همراه دارد آماده اید؟

سئوبهینه و تیم طراحان برنده جایزه ما را انتخاب کنید. ما می توانیم وب سایت شما را از نظر ترافیک، تبدیل و درآمد به حداکثر بازدهی برسانیم.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با شماره 44871861 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست با تجربه صحبت کنید!

نمونه کار طراحی وب

برخی از وب سایت هایی که توسط همکاران ما طراحی شده را مشاهده می نمایید که آدرس سایت و توضیحات مختصری در رابطه با زمینه فعالیت دامنه درج شده است. به دلیل اینکه پس از طراحی ، فرآیند بهینه سازی این نمونه کارها نیز توسط خود ما انجام شده ، سعی شده در ساختاربندی ، طراحی و قالب سایت ، کاملا سئوبیس باشند یعنی فاکتورهای سئو لحاظ شود تا در ادامه به سرعت در نتایج گوگل در لینک های بالای نتایج قرار بگیرند.

 gitibar.com

طراحی سایت اتوبار گیتی بار

گیتی بار وب سایت اتوبار است که برای ایجاد ارتباط آنلاین مشتریان این شرکت و ثبت سفارش اینترنتی راه اندازی شده و کاملا ریسپانسیو می باشد که میتوانید نسخه دسکتاپ و موبایل آن را مشاهده نمایید.

fakhergifts.ir

طراحی سایت هدایای تبلیغاتی فاخرگیفت

سایت فاخرگیفت در حوزه فروش هدایای تبلیغاتی فعال است و طراحی آن جز دسته فروشگاه های اینترنتی محسوب می شود که کاربر امکان خرید محصول و پرداخت آنلاین هزینه را دارد. این سایت شامل چندین دسته بندی و محصولات متعددی میباشد.

 atsa.pro

طراحی سایت مهندسین مشاور آتسا

آتسا نمونه ای از طراحی سایت شرکتی است که برای گروه مهندسین مشاور اطلس سازه آزما و در حوزه آزمایش خاک و بتن و مطالعات ژئوتکنیکی طراحی شده است و در هر صفحه نمایشی بدون ایراد قابل مشاهده است.

 hyperlooleh.ir

طراحی فروشگاه لوله و اتصالات هایپرلوله

وب سایت هایپرلوله یکی از کاملترین سایتهای فروشگاهی است که توسط سئوبهینه طراحی شده و از نظر امکاناتی مانند تخفیف، فروش گروهی محصولات، روشهای پرداخت، صدور فاکتور و … جز سایتهای برتر فروشگاهی محسوب می شود.

 oxyboxshop.ir

طراحی سایت فروشگاهی تصفیه هوا اکسی باکس

نمونه ای از یک وب سایت ساده فروشگاهی که با هزینه پایینی طراحی شده، اما تمام قابلیت های یک فروشگاه کامل شامل سفارش محصول ، سبد خرید و درگاه پرداخت آنلاین را دارد.

 ingrow.co

طراحی سایت شرکت آنالیز داده اینگرو

اینگرو یک وب سایت شرکتی با امکانات کامل است که طراحی ویژه منو، فوتر و صفحات داخلی این وب سایت بصورت کاملا سفارشی انجام شده. این وب سایت در حوزه انالیز داده فعالیت دارد.

وب سایت tojihi.com

طراحی سایت فروش طرح توجیهی

شاید در ابتدا تصور کنید این وب سایت، شرکتی است. اما برخلاف ظاهر این وبسایت توجیهی دات کام با هدف فروش محصولات و طرحهای توجیهی طراحی شده و کاملا فروشگاهی است که کاربر میتواند محصولات را خریداری و مبلغ را پرداخت کند.

سایت saribartehran.com

طراحی سایت باربری شرکت سریع بار تهران

وب سایت سریع بار نمونه طراحی شده برای شرکت باربری است و علاوه بر معرفی خدمات این شرکت ، شامل چندین صفحه و وبلاگ فعال میباشد. برای مشاهده روی عکس کلیک کنید.

هدف سئوبهینه رونق کسب و کار شماست! Copyright © 2024 seobehine.ir