چرا به استخدام کارشناس سئو نیاز دارید؟

اهمیت استخدام کارشناس سئو برای کسب و کار اینترنتی

معمولا بسیاری از سازمان ها، در دپارتمان بازاریابی خود یک کارشناس سئو را استخدام می کنند و برخی دیگر پروژه بهینه سازی و ارتقای سایت خود را برونسپاری می کنند. در هر دو صورت این فرآیند به فرد یا تیمی واگذار می شود که تخصص کافی در این زمینه دارد. استخدام چنین کارشناسی اهمیت زیادی دارد. زیرا بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو و بهبود رتبه سایت در گوگل می تواند موجب افزایش بازدیدکنندگان ، مشتریان و درآمد شما شود. طبق تحقیقات ، 70درصد کاربرانی که یک عبارات را در گوگل جستجو می کنند به 3 لینک اول بسنده می کنند و 90 درصد کاربران به همان 10 لینک صفحه اول. پس باید حتما سایت خود را به نتایج برتر برسانید.

برای تحقق چنین هدفی که می تواند شما را بر رقبای سرسخت خود در نتایج گوگل پیش بیاندازد نیاز به مشاور یا کارشناس سئو دارید. فردی که با اطلاعات کامل در زمینه آموزش سئو، وضعیت سایت شما را زیر نظر داشته باشد ، آن را بهبود دهد و موجب موفقیت کسب و کار شما شود.

مطمئن باشید رقبای شما که در صفحه اول گوگل هستند ، صد در صد از دانش و تجربه کارشناسان سئو استفاده کرده اند و حتی در بسیاری از شرکت های بزرگ ، خودشان یک یا چند کارشناس خبره را استخدام می کنند.

برای اطلاع دقیق از وظایف یک سئوکار مطلب متخصص سئو کیست و چه وظایفی دارد؟ را مطالعه نمایید.

8 دلیل ضرورت استخدام کارشناس سئو

دستیابی به صفحه اول نتایج همیشه چالش برانگیز بوده است ، که با وجود تغییرات مداوم در الگوریتم ها و نحوه رتبه بندی سایت ها در گوگل ، سخت تر نیز شده است. بعضی از مشتریان ما اعلام می کنند که مثلا 6 ماه پیش سایتشان در صفحه اول گوگل بوده اما در حال حاضر افت شدیدی داشته. دلیل اصلی آن همین تغییرات و بروزرسانی های گوگل است. در این شرایط استخدام یک کارشناس خبره که دائما با مقالات و مباحث سئو سایت سروکار دارد ضروری به نظر می رسد.

8 دلیل برای اثبات ضروری بودن استخدام متخصص سئو برای کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهیم:

صرفه جویی در زمان

تلاش برای انجام سئو وب سایت خود بسیار زمان بر است ، به خصوص اگر شما یا مدیر بازاریابی شرکت در زمینه سئو مبتدی باشید. براساس گزارش و تحقیقات موسسات بازاریابی در سال 2019 در بررسی فاکتورها و معیارهای B2B ، صرفه جویی در زمان به عنوان عامل اصلی شناخته شده است. پس بهتر است که زمان خود را صرف فعالیت های تجاری مهم بکنید.

دانش و تخصص

یکی از دلایل قانع کننده برای استخدام یک سئوکار این است که شخصی که در سئو مهارت دارد از دانش و تخصص کافی برای به کارگیری بهترین روشهای کد نویسی و همچنین بهینه سازی ساختار سایت شما برخوردار است. او تجزیه و تحلیل عملکرد سایت شما و تحقیقات کلمات کلیدی را در مورد عباراتی که کاربران بیشتر در گوگل در رابطه با صنعتی که فعالیت می کنید را انجام می دهد. مهم تر اینکه استراتژی رقبای شما را ارزیابی می کنند تا عوامل موفقیت آنها را متوجه شوید. همچنین در تدوین استراتژی تولید محتوا، افزایش بازدید و مشاوره سئو تخصصی و آموزش سئو به شما کمک می کنند.

رصد لحظه ای تغییرات گوگل

طبق نظر متخصصین وبسایت moz ، گوگل چندین بار در طول یک روز الگوریتم های خود را به روز می کند و رصد و پیگیری این تغییرات اهمیت زیادی دارد. ممکن است شما توجهی به تغییرات نداشته باشید و به خاطر یک بروزرسانی ، رتبه سایت خود را سریعا از دست بدهید. پس باید با استخدام یک کارشناس سئو دائما سایت خود را به روز کنید تا از رقبا عقب نمانید. در سال های اخیر بارها اتفاق افتاده که سایت هایی که در رتبه های بالای گوگل بوده اند در اثر یک بروزرسانی ، افت شدید رتبه را تجربه کرده اند.

صرفه جویی در هزینه ها

معمولا برونسپاری سئو به شرکتهای دگیر هزینه های بالایی دارد. از لینک هزینه سئو می توانید قیمت و تعرفه خدمات را متوجه شوید.اگر هم خودتان بخواهید این کار را انجام دهید که نیاز به یادگیری و صرف وقت فراوان دارد، پس برای مدیریت هزینه ها می توانید یک کارشناس را  استخدام کنید تا بصورت مستمر بهینه سازی ، سئو و تولید محتوا را اجرا کند و سایت شما روز به روز عملکرد و رتبه بهتری داشته باشد. یک متخصص با هر صفحه از وب سایت شما به عنوان یک کمپین بالقوه رفتار می کند و هر صفحه را برای هدف قرار دادن مشتریان و کاربران بهینه می کند.

جلوگیری از اشتباهات مهلک

وقتی که از سئو صحبت می کنیم ، مجموعه اقداماتی که موجب بهبود عملکرد و ارتقا رتبه یک سایت می شود بسیار زیاد هستند. در هر یک از مراحل اگر اشتباهی صورت بگیرد امکان دارد پیامدهای بدی داشته باشد. به عنوان مثال ، استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی یا نامگذاری نادرست تصاویر در پست های وبلاگ حتی اگر بصورت غیرعمدی انجام شود جز اشتباهات مهلک به شمار می رود. برخی از اشتباهات می تواند به قیمت جریمه شدن سایت توسط گوگل تمام شود و وبسایت شما را در لیست سیاه قرار دهد. همچنین انجام یک اشتباه موجب اتلاف هزینه و زمان خواهد شد. استخدام یک کارشناس سئو امکان اتفاق چنین اشتباهاتی را کاهش می دهد و سایت شما را در مسیر ارتقا قرار خواهد داد.

تجزیه و تحلیل نتایج

صرف نظر از چگونگی بهینه سازی وب سایت ، باید مرتبا اطلاعات و نتایج بدست آمده تجزیه و تحلیل شود. معیارهایی مثل تعداد بازدیدها از گوگل ، رتبه سایت به ازای هر کلمه کلیدی ، کلمات کلیدی که بیشترین بازدید را برای سایت ایجاد کرده اند ، نرخ کلیک ، افت یا افزایش بازدیدها ، صفحات پربازدید سایت و بسیاری از اطلاعات دیگرکه باید به آنها دسترسی داشته باشید و به خوبی تحلیل کنید. مسلما کسی که دانش کافی در این زمینه ندارد نمی تواند به خوبی آمار و ارقام بدست آمده را بررسی کند. پس چرا این کار را به یک متخصص واگذار نکنیم؟

دریافت گزارش های سئو

تهیه و تفسیر گزارشهایی درباره اقدامات سئو و میزان پیشرفت سایت ضروری است. با این کار ، شما می توانید ارزیابی کنید که آیا تلاش های انجام شده می تواند به شما در دستیابی به اهداف تجاری کمک کند یا خیر. تاثیر سئو را بر میزان فروش و سود را متوجه می شوید. یک متخصص سئو آمارهای تخصصی ارائه شده در گزارش ها را درک می کند و آنها را برای درک بهتر شما به زبانی ساده ارائه می دهد.

بهبود نرخ بازگشت سرمایه

وقتی روی یک استراتژی یا کمپین بازاریابی ، هزینه های زیادی را سرمایه گذاری می کنید ، نرخ بالاتر بازگشت سرمایه اهمیت زیادی دارد. با انعقاد یک قرارداد یا استخدام متخصص سئو کی توانید در مدت زمان کمتری roi بالاتری را تجربه کنید. با این کار نه تنها در زمان و هزینه صرفه جویی می کنید بلکه با قدرت بیشتری به اهداف خود دست خواهید یافت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *