تبلیغات در اینستاگرام با بازدید بالا

خدمات تضمینی انجام تبلیغات در اینستاگرام

پربازده ترین و بهترین خدمات انجام تبلیغات در اینستاگرام را از ما بخواهید. سئوبهینه با در اختیار داشتن چندین پیج با بازدید بالا ، افزایش فروش و مشتریان شما را تضمین می کند. در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام ، تعداد زیادی از کاربران ایرانی را به خود جذب کرده و با قابلیت به اشتراک گذاری ویدئو و تصاویر ، امکان تبلیغات و بازاریابی اینترنتی را فراهم نموده است. تبلیغات اینستاگرامی در کنار راه اندازی وب سایت و جذب مخاطب بیشتر ، نه تنها در ایران ، بلکه در سرتاسر جهان محبوب ترین روش های تبلیغاتی هستند و به عنوان مکمل یکدیگر ، می توانند هر نوع کسب و کاری را به سود و درآمد بیشتر برسانند.

رسانه اجتماعی مجازی Instagram ، در سال 2010 به کاربران ارائه شد و به مرور زمان و با بروزرسانی هایی که روی آن انجام شد ، اکنون قابلیت های فراوانی مانند انتشار ویدئو طولانی ، تصاویر ، متن و لینکدهی را فراهم نموده است. استفاده تبلیغاتی و تجاری از اینستاگرام به حدی بالاست که خود این رسانه ، تبدیل به منبع درآمدی مناسب برای بسیاری از افراد و شرکت ها شده است.

جهت هماهنگی می توانید از طریق صفحه تماس با سئوبهینه اقدام نمایید و از نحوه همکاری و پلن های تبلیغاتی اینستاگرامی مطلع شوید

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرامی روش های تبلیغاتی با پرداخت هزینه برای ارسال مطالب تبلیغاتی در بستر این شبکه اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر است. اگرچه که روش ها و کانال های زیادی وجود دارد که برندها و کسب و کارها بتوانند تبلیغات خود را انجام دهند ،  اما تبلیغات در اینستاگرام اغلب برای ارتقای نام تجاری ، افزایش بازدید وب سایت ، نرخ تبدیل بالای کاربر به مشتری، ارتباط با کاربران بصورت هدفمند و… تاثیرات فوق العاده ای دارد.

از آنجا که اینستاگرام بستری بصری دارد ، تبلیغات متنی مورد توجه نیست. بلکه برای جلب مخاطب  به ویدئو یا عکس و بنر نیاز دارید تا کاربران را جذب محصولات یا خدمات خود نمایید.

نکته جالبی که در مورد تبلیغات اینستاگرام وجود دارد و تاثیر زیادی در سئو و بازدید سایت دارد این است که طبق تحقیقات فقط طی یگ ماه 120 میلیون کاربر اینستاگرامی در نتیجه تبلیغ در این شبکه اجتماعی از حداقل یک وب سایت بازدید کرده اند.

طبق اعلام اینستاگرام 60درصد کاربرانی که برای اولین بار با یک محصول جدید مواجه می شوند ، در این شبکه اجتماعی بوده است و 75درصد کاربران پس از مواجهه با یک محصول یا خدمات در اینستاگرام جهت دریافت خدمات یا خرید محصول اقدام می کنند.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

اگر حتی یک کسب و کار اینترنتی کوچک را مدیریت می کنید می دانید که دیجیتال مارکتینگ چه اهمیت و تاثیری در فروش و درآمد شما دارد. تبلیغات اینستاگرامی که یکی از شاخه های بازاریابی شبکه های اجتماعی است ، امروزه جز بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. یک روش عالی و مزایای بسیار برای افزایش آگاهی از برند ، به دست آوردن مشتریان جدید ، معرفی محصولات و از همه مهمتر درآمدزایی است.

اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایلی به اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که فرصتی منحصر به فرد برای دسترسی به مخاطب ، نمایش محصولات و ایجاد روابط به روشی خلاقانه و بصری را ارائه می دهد.

در حال حاضر در سال 2021 میلادی تعداد کاربران اینستاگرام به بیش از یک میلیارد و دویست میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است  و اگرچه جز جدیدترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود اما از سال 2013 تا 2021 رشد عجیبی از نظر تعداد کاربر داشته است. همین تعداد کاربر زیاد جز مزایای این شبکه محسوب می شود.

مزایای تبلیغات اینستاگرامی به دلیل کاربران زیاد

در نمودار بالا رشد کاربران اینستاگرام از 2013 تا 2017 را مشاهده می کنید که سیر صعودی فوق العاده آن نشان از محبوبیت بالای این رسانه اجتماعی مجازی دارد.

مقایسه تبلیغات اینستاگرامی با فیسبوک

اینستاگرام همان ابزارهای قدرتمند انتخاب جامعه هدف که در فیسبوک هم وجود دارد را ارائه می دهد. به این معنی که شما می توانید از داده های جمعیتی و رفتاری و گزینه های سفارشی سازی جامعه هدف در فیس بوک برای گسترش دسترسی و ارتباط با مخاطبان هدف خود استفاده کنید و افراد را بر اساس علایق ، کلمات کلیدی یا شباهت آنها هدف قرار دهید. پیشنهاد می کنیم مقاله بازاریابی در فیسبوک و مزایای آن را مطالعه نمایید.

اینستاگرام و فیس بوک هر کدام می توانند بسترهای تبلیغاتی ارزشمندی برای کسب و کار شما باشند و با توجه به مخاطبان متفاوت آنها ، اجرای همزمان بازاریابی در هر دو شبکه اجتماعی منطقی و موثر خواهد بود. البته این دو شبکه اجتماعی تفاوت های آشکاری نیز دارند. چه در به اشتراک گذاری تصاویر ، ویدئوها و متن و چه در نحوه نمایش تبلیغ به کاربران.

برای مثال آگهی ها و تبلیغات در فیسبوک می توانند دو گزینه ارسال رایگان یا تخفیف را داشته باشند و در اینستاگرام امکان خرید با دکمه خرید کنید و بدون قابلیت درج تخفیف یا ارسال رایگان نمایش داده می شوند.

بنابراین می توانید درحالیکه تبلیغات ppc در موتورهای جستجو مثل گوگل ادوردز را انجام می دهید در فیسبوک ، اینستاگرام ، توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی تبلیغات داشته باشید.

آیا تبلیغات اینستاگرامی برای شما مناسب است؟

برای اقدام به تبلیغات در اینستاگرام ابتدا باید متوجه شوید که آیا اصلا تبلیغات اینستاگرامی برای کسب و کار شما مناسب است؟ چه افرادی در اینستاگرام هستند؟ چه بازه سنی دارند؟ از چه کشورها یا شهرهایی هستند؟ و سوالات مشابه و این چنینی.

برخلاف بسیاری از بازاریابان که جامعه سنی بالا را هدف قرار می دهند ، تبلیغات در اینستاگرام جامعه هدف جوان را هدف قرار می دهد. بیشترین درصد کاربران در بازه سنی 18 تا 29 سال (55 درصد) ، و سپس بین 30-49 سال قرار دارند ( 28٪) فقط 11٪ از کاربران اینستاگرام بین سنین 50-64 سال هستند و فقط 4٪ بزرگسالان بالای 65 سال هستند.

همچنین اکثر کاربران اینستاگرام در مناطق شهری (32٪) ، 28٪ از کاربران در حومه شهر و 18٪ از کاربران در روستا زندگی می کنند. اگرچه که تعداد زنان در اینستاگرام بیشتر از مردان است ، اما این اختلاف خیلی فاحش نیست.

طبق جدول زیر می توانید متوجه شوید که آیا تبلیغات برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر!

محبوب ترین کسب و کارها در تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام مانند بسیاری از تبلیغات در شبکه های اجتماعی دیگر ، به شما امکان کنترل دقیق جنسیت ها ، دامنه های سنی ، مکان ها ، علایق ، رفتارها و فاکتورهای دیگر را می دهد. به این صورت تبلیغات شما به افراد و جامعه هدفی که خودتان انتخاب می کنید نمایش داده می شود و اینگونه نه تنها هزینه تبلیغات ،  مدیریت می شود، بلکه بازده بیشتری نیز به همراه دارد.

با این اوصاف ، باید بررسی کنید که آیا تبلیغات در اینستاگرام برای نوع کسب و کار شما مناسب است یا خیر. در ایران ، صنعت رستوران داری و غذا ، پوشاک ، خودرو و برخی از انواع خدمات ، مخاطبان زیادی در اینستاگرام دارند و تبلیغات آنها نیز بازده زیادی به همراه خواهد داشت.

هزینه تبلیغات اینستاگرامی چقدر است؟

به این پرسش نمی توان به راحتی پاسخ داد، زیرا هزینه تبلیغات در اینستاگرام به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. اما قیمت ها براساس cpc  پرداخت به ازای کلیک یا cpm پرداخت به ازای نمایش دریافت می شود.

هزینه تبلیغات اینستاگرام تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد – از مخاطبان گرفته تا بازخورد تبلیغات ، موارد زیادی برای درک نحوه تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد.

اما بطور کلی می توان گفت متوسط ​​هزینه هر كلیک (CPC) برای تبلیغات در اینستاگرام در بین 0.7 تا 0.8 دلار است. البته بسته به تعداد مخاطب ، تعداد رقبا ، زمان ، روز و غیره متفاوت خواهد بود.

قیمت و هزینه تبلیغات در اینستاگرام

طبق تحقیقات ، هزینه تبلیغات اینستاگرام کمی بیشتر از تبلیغات فیس بوک است.

یک روش برای کنترل هزینه تبلیغات در اینستاگرام شامل تنظیم زمانبندی تبلیغات است (به عنوان مثال می توانید ساعات خاصی از روز را که می خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود تعیین کنید) . همچنین تنظیم روش نمایش آگهی یکی دیگر از روش های مدیرتی هزینه است .

چرا تبلیغات اینستاگرامی بازده خوبی دارد؟

انجام تبلیغات در اینستاگرام ، بازده خوب و زیادی دارد. علت این امر را می توان در چند عامل جستجو کرد. اول اینکه کاربران زیادی در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند و چون به راحتی از طریق تلفن همراه در دسترس کاربر است ، ارتباط سریع و مستمر افراد را فراهم نموده که مشاهده تبلیغات ، پست و استوری در هر لحظه ای از شبانه روز را میسر می نماید. امکان درج متن در کنار ویدئو و تصاویر منتشر شده ، قابلیت انتقال پیام به مخاطب را بالا می برد، همچنین اینستاگرام به پیج هایی که بالای 10 هزار دنبال کننده دارند ، امکان درج لینک در استوری را می دهد که می تواند برای وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ، بازده فوق العاده ای داشته باشد.

تعداد بیشتر کاربران ایرانی اینستاگرام در مقایسه با سایر رسانه های اجتماعی کاملا ملموس است و شرکت ها ، تولید کنندگان و فروشندگان ایرانی را قادر می سازد تا به جامعه آماری و مشتریان زیادی در شهرها و استان های مختلف دسترسی داشته باشند.

یکی از دلایلی که تبلیغات اینستاگرام ، نتایج مطلوبی را به دنبال دارد ، فضای اکسپلورر این رسانه اجتماعی است ، به طوری که زمانی فردی یک پست را مشاهده می کند ، این پست ( تصویر ، ویدئو ) به دوستان وی نیز پیشنهاد می شود.

انواع تبلیغات در اینستاگرام

در اینستاگرام ، تبلیغات به چند صورت انجام می شود. علاوه بر نوع تبلیغ که می تواند ، ویدئویی یا عکس باشد ، قابلیت درج تبلیغات در پست ، استوری و همچنین اکسپلورر برای شما محیاست. البته تبلیغاتی که در اکسپلورر ارائه می شوند را باید از خود اینستاگرام سفارش دهید که کمی هزینه بر است. اما سایر روش ها ، با همکاری با شرکتها و افرادی که به صفجات پربازدید دسترسی دارند به راحتی امکان پذیر است.

تشخیص اینکه کدام نوع تبلیغ برای کسب و کار شما بهتر است ، در انتخاب نوع تبلیغات اهمیت دارد و شرکت های تبلیغاتی باتجربه می توانند در این زمینه به شما کمک کنند ، همچنین طراحی تبلیغات اینستاگرامی باید با دقت بالا و توسط شرکت های گرافیکی یا تبلیغاتی انجام گردد.

تبلیغات در استوری

انجام تبلیغات در استوری یکی از متداول ترین روش ها در اینستاگرام است که در پیج های با دنبال کننده بالا ، بسیار موثر است. برای این نوع تبلیغ یا باید یک تصویر یا ویدئوی کوتاه تهیه شود و یا توسط مالک صفحه ، خدمات و محصولات شما معرفی شود. بازده این روش زمانی بیشتر می شود که یک لینک به سایت شما یا صفحه خاصی که محصول شما را ارائه می دهد ، داده شود.

تبلیغات در استوری برای مدت زمان 24 ساعت توسط کاربران دیگر قابل مشاهده است و پس از آن حذف می گردد اما نسبت به تبلیغ در پست ، ارزان تر و به صرفه تر است.

تبلیغات تصویری

یکی از روش های تبلیغات در اینستاگرام ، استفاده از عکس و تصاویر گرافیکی در پست و استوری می باشد. تبلیغات تصویری دو ویژگی اصلی باید داشته باشند ، اولا توسط یک طراح خبره طراحی شوند تا مخاطب در همان نگاه اول برای بازدید و مطالعه متن زیر تصویر ترغیب شود ، ثانیا بتواند از طریق متن درون تصویر و زیر عکس ، به خوبی پیام خود را به مخاطبان انتقال دهد. مثلا اگر شما قصد دارید رستوران خود را معرفی کنید ، باید یک عکس طراحی شده و جذاب به همراه برند و نوع غذاهایی خود را درج نمایید و در زیر تصویر توضیحات کاملی از هزینه و اطلاعات تماس را ذکر نمایید.

تبلیغ ویدئویی

یقینا پربازده ترین و بهترین روش تبلیغاتی در فضای اینستاگرام ، کلیپ های ویدئویی هستند که به علت جذابیت بالایی که برای کاربران دارند ، بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص می دهند. موشن گرافیک ، کلیپ های فان ، ویدئوهای آموزشی و … تاثیر بسیار بالایی در جذب مشتریان بالقوه دارد.

برخی از اینفلوئنسر ها در اینستاگرام ، کلیپ های طنز و جالب را تولید می کنند و برای تبلیغ یک برند یا محصول ، لوگو یا نام شرکت مورد نظر را در ویدئو بیان می نمایند و یا روی تصویر و یا در متن زیر آن توضیحات کامل تری جهت تبلیغات یک برند خاص را مطرح می کنند.

همچنین طراحی موشن گرافیک نیز می تواند یک تبلیغ مناسب اینستاگرامی باشد و در طول زمان با افزایش فالوور های شما ، بازدید آن نیز افزایش می یابد.

مقاله پیشنهادی :

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *