بررسی و تحلیل سئو وب سایت ورزش3

بررسی و آنالیز سئو وب سایت ورزش3

تحلیل و بررسی سئو وب سایت ورزش سه را برای شما آنالیز خواهیم کرد تا علت موفقیت آن را لمس نمایید. سایت ورزش3 با دامنه varzesh3.com یکی از قدرتمندترین سایت های اینترنتی در ایران است که در حوزه های خبررسانی ، ورزش ، میزبانی ویدئو ، پخش آنلاین مسابقات ورزشی و … فعالیت دارد. صاحب امتیاز این سایت موسسه محتوا پردازان فراکاو می باشد. یکی از روش های کسب درآمد در ورزش 3 اجاره ماهیانه بنر های تبلیغاتی آنلاین هستند که بعضی از بنرهای صفحه اول هزینه های بالایی دارند. جالب است بدانید که این سایت تنها 8 درصد از کل بازدیدهای خود را از طریق جستجو بدست می آورد و این نشان از برند معتبر و محبوب این وبسایت در نزد مخاطبان دارد.

در این مطلب آنالیز سئو و تحلیل اطلاعات کاملی از وضعیت و مکان سرورها ، رتبه الکسا ، سرعت سایت ، حجم صفحه اصلی ، نوع کدنویسی ، روش های سئو سایت ، روش های کسب درآمد ورزش3 ، پیج اتوریتی ، اتوریتی دامنه  و پیج رنک و میزان بک لینک های این سایت ارائه دهیم.

آنالیز و بررسی سئو وب سایت ورزش3

جهت بررسی سئو ورزش3 ، باید تمام اطلاعات فنی و میزان بازدیدهای ورودی از موتورهای جستجو را بررسی کنیم. بررسی اطلاعات سرور ، میزان ورودی گوگل ، تعداد کاربران روزانه ، آی پی کاربران ، نحوه تولید محتوا ، اطلاعات مربوط به سایت الکسا ، وضعیت سرعت و بارگزاری سایت ، نوع برنامه نویسی سایت ورزش سه را مرور خواهیم کرد.

جهت آنالیز رایگان سایت خود استفاده نمایید: بررسی رایگان سئو و وضعیت سایت

تکنولوژی های سایت ورزش سه

جهت بررسی سئو ورزش3 ابتدا تکنولوژی های برنامه نویسی را تحلیل می کنیم. این سایت با زبان برنامه نویسی asp.net راه اندازی شده است. همچنین از کتابخانه جاوااسکریپت jquery  استفاده می نماید. این وب سایت کاملا ریسپانسیو بوده و قابلیت بارگزاری و انطباق با تمام دستگاه ها و تجهیزات در موبایل و لپتاپ را دارد و با تمام مرورگرها سازگار می باشد. همچنین این سایت جهت بهبود ارائه خدمات از cdn استفاده می نماید.

به منظور ارتقای امنیت سایت ، از گواهینامه ssl  با تاییدیه sectigo limited بهره می برد.

ورزش سه ، ساختار داخلی مناسبی جهت دسته بندی اخبار ، تصاویر و ویدئوها دارد که موجب استفاده راحت کاربران از مطالب و صفحات سایت می شود.

وضعیت دامنه

دامنه این سایت با اتوریتی 50 نشان از یک سایت قدرتمند را می دهد. پیج رنگ ورزش3 عدد 5 و cpr  آن 5.7 از 10 می باشد. همچنین صفحه اصلی این سایت داراری پیج اتوریتی 57 است. فاکتور میزان اعتبار یا trust flow  ورزش3 معادل 44 می باشد که نشان می دهد بک لینک های زیاد و با کیفیت و اعتبار بالا جهت بهبود سئو خارجی دریافت کرده است.

اطلاعات الکسا سایت ورزش3

طبق اطلاعات سایت الکسا ، ورزش3 با بیش از 100 هزار کلمه کلیدی در گوگل قابل مشاهده می باشد. که بیشترین بازدید را جستجوی عبارات “varzesh3” و “ورزش 3 “و ” بارسا ” برای این سایت ایجاد نموده است. از رقبای اصلی این سایت در گوگل می توان به سایت های 90tv.ir و medal1.com اشاره کرد.

میزان بازدید میانگین روزانه این سایت توسط هر کاربر نزدیک به 8 دقیقه است. رتبه جهانی الکسای ورزش3 ، 195 و رتبه آن در ایران چهارم است.

بیشترین کاربران این سایت به ترتیب از کشورهای ایران 83 درصد ، آمریکا 5درصد و کانادا 2 درصد هستند و در حدود 10 درصد از کل کاربران نیز از سایر کشورها هستند.

این سایت از بیش از 10 هزار دامنه دیگر بک لینک دریافت کرده که موجب افزایش قدرت آن شده است.

به صورت میانگین هر کاربر در هر بار ورود به این سایت ، 5 صفحه را بررسی می کند و bounce rate سایت ورزش3 معادل 31 درصد می باشد که نشان از سئو خوب این سایت دارد.

حدود 59 درصد بازدیدکنندگان این سایت ، جهت مشاهده تصاویر علاقه نشان می دهند. همچنین ویدئو های منشتر شده در این سایت ، مورد علاقه 68درصد کل کابران ورزش 3 می باشد.

بررسی سئو تکنیکال ورزش3

همانطور که می دانید سئو تکنیکال به بررسی وضعیت فنی و زیرساختی سایت می پردازد.

باتوجه به مجموعه اقدامات سئو که روی سایت ورزش3 انجام شده است ، به علت حجم بالای اطلاعات این وبسایت ، زمان بارگزاری آن 9 ثانیه می باشد.حجم صفحه اول نزدیک به 4 mb می باشد و تعداد 112 درخواست را سمت سرور ارسال می نماید. اما استفاده از cdn باعث می شود که سایت در زمان مناسبی برای کاربران نمایش داده شود.

فایل های css و js بصورت کامل بهینه و فشرده سازی نشده اند. بسیاری از تصاویر در سایز مناسب قرار نگرفته اند و تغییر سایز از بزرگ به کوچک در صفحه اصلی موجب افت سرعت سایت می شود. البته برخی از تصاویر موجود در این سایت نیز بهینه سازی نشده اند.

در بررسی ورزش3 اصول سئو محتوا را به خوبی رعایت می کند و با درج تگ تایتل و لینک سازی داخلی میان اخبار مرتبط ، ارتباط خوبی با کاربران و موتورهای جستجو برقرار کرده است.

متاسفانه یکی از ایرادات صفحه اصلی ورزش3 استفاده از چندین تگ h1 در صفحه است که از نظر سئو کاملا اشتباه می باشد.

این سایت برای هر ورزشکار و تیم یک صفحه اختصاصی ایجاد کرده و اخبار را براساس برچسب هایی که در پایین هر مطلب قرار می دهد دسته بندی و منظم می کند.

زمان کش فایل های استاتیک این سایت تعیین نشده که پیشنهاد می شود ، به علت درج تبلیغات ماهیانه ، برخی از تصاویر ثابت و تکراری ، حتما زمان انقضای کش تعیین شود.

بررسی برخی از وب سایت های دیگر که می توانید با سئو ورزش3 مقایسه کنید:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *