7 استراتژی بازاریابی ویدئویی موثر در کسب و کار شما
جهان در حال تغییر است و بازاریابی ویدئویی پادشاه جدید بازاریابی محتوا است. این بدان معنی است که محتوای ویدیویی در حال حاضر بیشترین درخواست را دارد و هدف آن تولید و توزیع اطلاعات با کیفیت متناسب با نیازهای مخاطبان هدف است. این شکل از محتوا باید به گونه…
فرصت های بازاریابی دیجیتال برای آژانس مسافرتی
آیا می دانید چرا بازاریابی دیجیتال برای آژانس های مسافرتی ضروری است؟ در سالهای اخیر، با توجه به ظهور فناوری های جدید، آژانسهای گردشگری فیزیکی با چالش بزرگی روبرو شدهاند. به گفته کارشناسان و مشاورین استراتژیک، علیرغم موفقیت حضور شرکت هایی مثل علی بابا…
7 مزیت شخصی سازی وب سایت
از زمانی که شبکه جهانی وب در اوایل دهه 1990 راه اندازی شد، اتفاقات زیادی افتاده است. در ابتدا به عنوان فضایی که عمدتاً برای تحقیق استفاده میشد(وب 2.0) تصور می شد که در آن کاربر با رایانه و اتصال به اینترنت میتواند امکان دسترسی به حجم زیادی از …
7 مزیت تبلیغات بنری در سایت های پربازدید
یکی از محبوب ترین شکلهای تبلیغاتی در اینترنت، بازاریابی بنری است که نوعی از تبلیغات ppc محسوب میشود،و مزایای زیادی دارد. به این صورت که با کلیک کاربر روی بنر هزینه پرداخت میشود. اگر با این روش آشنایی ندارید یا آن را امتحان نکرده اید، پیشنهاد …
دیجیتال مارکتینگ از رادیو تا توسعه شبکه های اجتماعی
در این مقاله به تشریح مفهوم، روشها، استراتژی، کانال ها، پیشینه و بطور کلی صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ پرداخته ایم. آنچه باید در ابتدا بدانید این است که این مفهوم چیزی فراتر از بازایابی یا تبلیغات اینترنتی است و دایره وسیعتری از مفاهیم، اقدامات و تعاریف …
تبلیغات شبکه های اجتماعی، مزایا و معایب این روش
بدون شک تبلیغات شبکه های اجتماعی یکی از بهترین روشهای بازاریابی آنلاین در سال 2022 خواهند بود و مزایای فراوانی دارد. همانگونه که این روش در سالهای پیش نیز یکی از مهمترین راههای جذب مشتری برای کسب و کارها بوده است و اگر نتوانید از اینستاگرام،فیس…
تبلیغات ppc چیست؟
تبلیغات PPC چیست و چگونه انجام می شود؟ ppc (با مفهوم پرداخت هزینه به ازای هر کلیک pay per click ) یکی از موثرترین روشهای بازارایابی در اینترنت می باشد که به موفقیت کسب و کارها کمک میکند و معمولا جزئی از یک کمپین تبلبغاتی است. Ppc می تواند به یک…
اصول مهم ایمیل مارکتینگ
یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی ایمیل است که به کمک ایمیل مارکتینگ می توان به تعداد زیادی از مخاطبین و مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کرد. اگرچه بازاریابی ایمیلی یکی از روشهای قدیمی می باشد ، اما کماکان نتایج مثبت زیادی را برای کسب و کارها و …
چگونه یک کسب و کار الکترونیکی راه اندازی کنیم؟
راه اندازی کسب و کار الکترونیکی ( electronic business ) برای نخستین بار در اواخر سال 1990 میلادی توسط شرکت IBM مطرح شد و در برگیرنده تمام اقدامات خرید ، فروش ، پرداخت ، اخذ مجوزها ، ثبت سفارش ، ارتباط با مشتری ، سفارشی سازی محصولات بصورت آنلاین …