
اهمیت تبلیغات یوتیوب برای کسب و کار شما
در این مطلب به شما توضیح می دهیم که اهمیت بازاریابی و تبلیغات یوتیوب چیست ، چه نقشی در تجارت الکترونیک دارد و چرا انتشار ویدئو در youtube مزایای زیادی در افزایش ترافیک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی دارد. یوتیوب یکی از وب سایت هایی است که می ت…

تبلیغات ppc و اهمیت آن برای سایت نوپا
تبلیغات PPC (پرداخت هزینه به ازای هر کلیک) یکی از موثرترین روشهای بازارایابی در اینترنت می باشد که به موفقیت کسب و کارها کمک می کند و معمولا جزئی از یک کمپین تبلبغاتی است. Ppc می تواند به یک کسب وکار یا وب سایت نوپا و تازه راه اندازی شده کمک زیادی …

فرآیند دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ که به عنوان بازاریابی دیجیتال نیز شناخته می شود ، روش و استراتژی های تبلیغ برند ، محصولات و یا خدمات بصورت آنلاین یا آفلاین است و این فرآیند را بسته به اهداف تجاری می توان با استفاده از کانال های متعددی مثل موتورهای جستجو ، …

بازاریابی در فیسبوک و مزایای آن
فیس بوک می تواند بستر مناسبی جهت بازاریابی و تبلیغات در فضای مجازی برای هر نوع کسب و کاری را فراهم کند. اگرچه دسترسی به این شبکه اجتماعی در ایران با کمی اختلال روبرو است ، اما دسترسی به آن ساده است. بازاریابی در فیسبوک مزایای زیادی دارد که در ا…

اصول مهم ایمیل مارکتینگ
یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی ایمیل است که به کمک ایمیل مارکتینگ می توان به تعداد زیادی از مخاطبین و مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کرد. اگرچه بازاریابی ایمیلی یکی از روشهای قدیمی می باشد ، اما کماکان نتایج مثبت زیادی را برای کسب و کارها و …

انجام تبلیغات در اینستاگرام با بازدید بالا
پربازده ترین و بهترین خدمات انجام تبلیغات در اینستاگرام را از ما بخواهید. سئوبهینه با در اختیار داشتن چندین پیج با بازدید بالا ، افزایش فروش و مشتریان شما را تضمین می کند. در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام ، تعداد زیادی از کاربران ایرانی را به…

چگونه یک کسب و کار الکترونیکی راه اندازی کنیم؟
راه اندازی کسب و کار الکترونیکی ( electronic business ) برای نخستین بار در اواخر سال 1990 میلادی توسط شرکت IBM مطرح شد و در برگیرنده تمام اقدامات خرید ، فروش ، پرداخت ، اخذ مجوزها ، ثبت سفارش ، ارتباط با مشتری ، سفارشی سازی محصولات بصورت آنلاین …

تجارت الکترونیک از آغاز تا به امروز!
مفهوم تجارت الکترونیک ( e-business ) در سالیان اخیر ، اقتصاد کمتر شرکتی را درگیر خود کرده است و بسیاری از کسب و کارها روی به بهره برداری از مزیت های تجارت الکترونیکی آورده اند. درواقع بقا در رقابت تجاری شرکت ها را ملزم به ورود به این عرصه کرده است…

استراتژی کسب و کار الکترونیکی شرکت های کوچک و متوسط
تدوین استراتژی کسب و کار الکترونیکی برای سازمان های کوچک و متوسط که در اصطلاح به SME ها شناخته می شوند نیازمند تغییرات گسترده در فرآیند های تجاری و روش های جدید ارتباط و تعامل با مشتریان می باشد و باتوجه به فضای حاکم امروزی در صورت نقص در این…