تکنیک آسمان خراش در تولید محتوا
تکنیک آسمان خراش یکی از روش هایی است که می تواند به شما در به دست آوردن بک لینک باکیفیت و با تعداد زیاد، البته در صورت اجرای صحیح کمک کند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در مورد این تکنیک و نحوه استفاده از آن در استراتژی سئو و تولید محتوای س…
10 ایده خلاقانه برای انتخاب عنوان مطالب سایت
آیا برای انتخاب عنوان مقالات یا نوشته های سایت خود استراتژی یا ایده خاصی دارید؟ یا معمولا متاتگ عنوان صفحات را به ساده ترین شکل ممکن انتخاب میکنید؟ اگر احساس میکنید محتوای باکیفیتی تولید میکنید اما آن مطلب به اندازه کافی کلیک و بازخورد کسب نمیکند یا مح…
تولید محتوای همیشه سبز برای ترافیک دائمی سایت
محتوای همیشه سبز یکی از با ارزش ترین دارایی هایی یک وب سایت یا وبلاگ است و باید بخش کلیدی استراتژی تولید محتوای سایت شما باشد، زیرا میتواند در بلندمدت و بصورت مداوم ترافیک، کاربر و لینک به سایت شما، را تامین نماید.
محتوای سبز یا Ever Green نه تنها …
اهمیت محتوای تعاملی در دستیابی به اهداف بازاریابی
چگونه محتوای تعاملی به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال کمک می کند؟ تحقق موفقیت در بازاریابی آنلاین مستلزم تمرکز مداوم در تبلیغات، تولید محتوا و اجرای بهترین استراتژی ها است. در میان تمام روشها و تکنیک ها، آیا محتوای تعاملی باید نقش بیشتری در کسب…
توزیع محتوا چیست؟ کانال ها و استراتژی توزیع کدامند؟
توزیع محتوا فرآیندی است که از طریق آن محتوای خود را منتشر و به اشتراک می گذارید، چه از طریق وبلاگ، شبکه های اجتماعی، ویدئوها و غیره. این روشی است که در آن محتوای خود را به مخاطبان خود ارائه می دهید و آنها آن را از طریق پلتفرم ها و قالب های مختل…
کنیبالیزیشن چیست و چگونه از cannibalization جلوگیری کنیم؟
آیا میدانستید که حتی خود شما امکان دارد موقعیت سایتتان را بدون اینکه متوجه شوید تهدید کنید؟ یکی از بدترین اتفاقات برای سایت، پدیده کنیبالیزیشن (در انگلیسی cannibalization) است که معنی تحت الفظی آن به فارسی همنوع خواری میباشد. درواقع وقتی چ…
تشخیص انواع محتوای تکراری (Duplicate content) از نظر گوگل
اگر یک سایت اینترنتی دارید، آشنایی با مفهوم محتوای تکراری اهمیت زیادی دارد. تشخیص Duplicate content و برطرف کردن مشکلات مربوط به آن تاثیر زیادی در رتبه و بازدید سایت شما دارد و بسیار مورد توجه موتورهای جستجو ، مخصوصا گوگل قرار دارد و روزانه سرتا…
تگ عنوان چیست و چگونه آن را بهینه کنیم؟
در ادامه معرفی و آموزش مهم ترین متاتگ های صفحه ، نکاتی را جهت انتخاب اصولی تگ عنوان ( title tag ) برای صفحه اصلی و صفحات داخلی سایت توضیح میدهیم. مواردی همچون، طول مناسب، کلمات ضروری که باید در متاتگ عنوان درج شوند، نحوه و محل نمایش این تگ و اهمیتی …
متاتگ توضیحات چیست و چگونه آن را بهینه کنیم؟
متاتگ توضیحات به دلیل اینکه خلاصه یا چکیده ای از آنچه در یک صفحه وب ارائه شده را بیان مینماید، باید در زمان انتشار محتوای جدید مورد توجه قرار بگیرد. تگ توضیحات که به آن تگ دیسکریپشن یا description tag هم گفته میشود، برای هر صفحه وبسایت به عنوان …
طول محتوای ایده آل برای مطالب سایت چقدر است؟
آیا تعداد کلمات یا طول متن در رتبه سایت در نتایج جستجو اهمیت دارد؟ از دید گوگل طول محتوای مناسب چند کلمه یا پاراگراف متن است؟ اصلا محتوا چند کلمه داشته باشد، 1000 یا 2000 کلمه یا بیشتر؟ پاسخ به این سوالات به متغیرهای زیادی بستگی دارد که مهمترین …
آموزش سئو محتوا
در این مطلب سئو محتوا ، بازاریابی و تولید محتوا را توضیح خواهیم داد و چگونگی بهینه سازی محتوای سایت را برای ارتقای رتبه در موتورهای جستجو و افزایش کاربران و جلب نظر آنها را آموزش می دهیم. این نکات همواره توسط متخصصین ما در ارائه خدمات به مشتریان اس…
6 دلیل اهمیت تولید محتوا برای سایت
احتمالا جملات و عباراتی مانند اهمیت تولید محتوا ، استراتژی بازاریابی محتوا ، محتوا پادشاه است ، را شنیده اید. اگرچه این مفاهیم از سالها پیش در بازاریابی کاربرد و نقش داشته اند اما از حدود 2 سال پیش نقش و اهمیت تولید محتوا در استراتژی های بازاریا…
در روز چه تعداد محتوای جدید برای سایت منتشر کنیم؟
یکی از سوالاتی که مدیران وب سایت ها مطرح می کنند این است که چه تعداد محتوای جدید در روز منتشر کنیم؟ یا تولید چند محتوا در هفته می تواند به افزایش بازدید سایت کمک کند؟ برای بهبود رتبه در گوگل و پیشی گرفتن از رقبا چه میزان فعالیتی در زمینه انت…
چگونه محتوای بی کیفیت سایت را شناسایی کنیم؟
شناسایی و برطرف کردن ایرادات محتوای بی کیفیت یکی از ضروری ترین اقدامات برای ارتباط بهتر با گوگل می باشد. موتورهای جستجو دائما در حال بررسی وب برای یافتن و فهرست بندی مطالب جدید هستند تا کاربران خود را راضی نگه دارند. مالکین سایت ها نیز همواره در تلاش…
اهمیت ایجاد یک وبلاگ خوب برای سایت
ساخت وبلاگ فعال در سئو و بالا بردن رتبه وبسایت در نتایج جستجو و هرچه بیشتر شدن بازدیدهای سایت اهمیت دارد. زیرا طبق مقالات و مطالبی که گوگل در سال 2020 منتشر کرده ، محتوا موثرترین فاکتور در رتبه بندی سایت ها به شمار می رود. به همین دلیل ایجاد یک بلا…
ویژگی تگ H1 مناسب در سئو
هر صفحه می تواند چندین عنوان داشته باشد ، اما تگ H1 معمولاً برای عنوان اصلی یک صفحه یا نوشته استفاده می شود و اولین عنوانی است که در یک صفحه قابل مشاهده است. قالب بندی h1 با بقیه تگ های هدینگ موجود در یک صفحه مثل h2 و h3 متفاوت است و علاوه بر اینک…
آیا متن مخفی برای سئو مضر است؟
استفاده از متن مخفی روش های منسوخ و قدیمی سئو است و در صورتی که امیدوار هستید با ترفند پنهان کردن متن سئو و محتوای سایت خود را تقویت کنید اشتباه بزرگی را مرتکب شده اید. اینجا به شما توضیح می دهیم که متن مخفی چیست؟ چه مضراتی دارد و چه نوع محتوایی …
بروزرسانی محتوای قدیمی
یکی از مهم ترین نکات مورد توجه موتورهای جستجو بروزرسانی محتوای قدیمی صفحات سایت است که علی رغم اهمیت و ضرورتی که دارد روش های بروزرسانی محتوا کمتر مورد توجه قرار می گیرد. هر محتوایی که بر روی سایت قرار می دهید یک تاریخ انقضا مشخص دارد. به طور کل…
تکنیک bucket brigade چیست؟ چه تاثیری در سئو محتوا دارد؟
تکنیک bucket brigade یا زنجیروار یکی از روش هایی است که خود گوگل در سال 2019 رسما اعلام کرده در سئو سایت تاثیر مستقیم و کاملا مثبتی دارد. آیا می دانید bucket brigade چیست و در چه مرحله و بخشی از سئو تاثیر دارد؟ از اثرات فوق العاده آن در بازد…
انتخاب عنوان مناسب صفحات سایت 30 درصد سئو است
یکی از مهم ترین فاکتور های سئو ، انتخاب مناسب عنوان صفحات سایت است که به گفته بسیاری از متخصصین به تنهایی 30 درصد این فرآیند را پوشش می دهد. به این معنی که اگر شما محتوای مناسبی بنویسی ، تصاویر بهینه ای داشته باشید ، بهینه سازی کد های سایت …
گوگل چه محتوایی را دوست دارد؟
آیا می دانید گوگل چه محتوایی را دوست دارد ؟
همانطور که می دانید یکی از مهم ترین المان ها و متغییر هایی که در سئو تاثیر دارند محتوا و تولید محتوای بهینه می باشد
اما از کجا تشخیص دهیم که گوگل چه نوع محتوایی را می پسندد و به آن رتبه خوبی در نتایج…