قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل با روش های ساده و رایگان!
آیا شما وب سایت دارید؟ آیا مانند افراد دیگر تمایل دارید قرار گرفتن سایت در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را تجربه کنید؟ راهنماهای زیادی وجود دارد که می توانیم آنها را در اینترنت پیدا کنیم، اما در اکثریت قریب به اتفاق موارد، خیلی سطح بالا، پیشر…
تجربه کاربری چیست؟ و چگونه UX سایت را بهبود دهیم؟
آیا می دانید تجربه کاربری چیست؟ از اهمیت ux مطلع هستید؟ میدانید با چه روشهایی بهبود داده میشود؟
امروزه هوشمندی بیشتری در نمایش نتایج جستجو، ایندکس و رتبه بندی سایتها از جانب گوگل دیده میشود که دلیل آن تغییراتی است که الگوریتم ها (به ویژه …
CTR چیست و افزایش نرخ کلیک چه روش هایی دارد؟
نرخ کلیک ctr یا clickthrough rate یکی از معیارهای میزان بازدید و اثربخشی محتوایی است که در فضای مجازی ارائه میدهید، که افزایش نرخ کلیک از دغدغه های بسیاری از مالکین سایتها و مدیران بازاریابی است. محتوا میتواند بصورت متن، تصاویر، ویدئو، تبلیغ…
تعیین رتبه سایت در گوگل + 13 روش ارتقا رتبه
تعیین رتبه سایت در گوگل یکی از اقدامات وبمسترها و ارتقا رتبه به صفحه 1 و درنهایت رنکینگ اول نتایج به ازای آی پی ایران هدف مدیران سایتهاست. در این مقاله، ابتدا ضمن معرفی ابزارهای بررسی جایگاه سایت، برخی از روشهای ارتقا رتبه و وضعیت در سرچ گوگل را ت…
10 دلیل عدم نمایش یا ایندکس سایت در گوگل و روشهای حل این مشکل
اگر وب سایت شما در گوگل نمایش داده نمی شود یا به قول معروف صفحات ایندکس نمیشوند ، به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله شایع ترین دلایل عدم نمایش سایت در نتایج را توضیح می دهیم و به دنبال آن راهکارهایی برای رفع چنین مشکلاتی ارائه می دهیم. گوگل …
Bounce rate چیست و چگونه نرخ پرش را کاهش دهیم؟
احتملا میدانید یکی از مهمترین فاکتورهایی که در گوگل آنالیتیکس به چشم میخورد چیست؟ بله، bounce rate است که برای هر صفحه بصورت مجزا محاسبه میشود و برای کل دامنه میانگین بانس ریت مربوط به کل صفحات است. در فارسی نرخ پرش گفته میشود که درصد بازدیدکنندگانی…
تگ هدینگ: چگونه از تگ های h1 تا h6 استفاده کنیم
وقتی برای اولین بار وبلاگ نویسی یا نگارش محتوای سایتتان را شروع میکنید، معمولا اطلاعات کافی در مورد اینکه چگونه محتوا را برای کسب رتبه در گوگل، به درستی ساختاربندی کنید ندارید. افراد مبتدی متنی را مینویسند و بدون اینکه استفاده صحیح از تگ های صف…
هدف کاربر (user intent) یا قصد جستجو چیست؟
قصد یا هدف کاربر از جستجو فاکتوری فراتر از کلمات کلیدی است و به دنبال این است که تشخیص دهد نیست کاربر از جستجوی یک عبارت در موتورجستجو چیست و به دنبال چه محصول، خدمات یا اطلاعاتی میباشد. در حال حاضر با تغییرات ایجاد شده در معیارهای رتبه بندی…
چک لیست روش های سئو سایت در سال 2022
در این مقاله چک لیست و روش های سئو سایت برای سال 2022 را توضیح میدهیم. چه کسی می گوید بهینه سازی سایت در موتور جستجو دشوار است؟ شما میتوانید با شناخت روشها و اصول لازم برای تقویت سایت، به راحتی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را مدیریت کرده و ارت…