15 روش افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

15 روش افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

مسلما هیجان انگیزتر از راه اندازی یک سایت فروشگاهی آنلاین ، افزایش فروش فروشگاه اینترنتی است که ما قصد داریم بهترین روشهای افزایش بازدید، فروش و مشتریان وبسایت فروشگاهی را توضیح دهیم. احتمالا این سوال برای شما مطرح میشود که پس از طراحی فروشگاه اینترنتی چه مدت طول میکشد تا کسب درآمد آغاز شود. یا اینکه چه روشهایی برای افزایش فروش محصولات و سرعت دادن به این فرآیند وجود دارد.

عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین می کند چه مدت طول می کشد تا اولین فروش آنلاین انجام شود و روشهای متعددی برای تسریع در کسب درآمد و بالابردن نرخ ورود مشتری به سایت وجود دارد.

برای برخی از صاحبان فروشگاه، فروش ممکن است همان روزی باشد که فروشگاه خود را راه اندازی می کنند، در حالی که برای برخی ممکن است هفته ها به طول بیانجامد.

همانطور که گفتیم عوامل متعددی وجود دارد که بر فروش یک فروشگاه اینترنتی تاثیر میگذارد. مانند نوع محصولات، تعداد رقبا ف سابقه فعالیت، اعتبار برند، میزان بازدید سایت و بسیاری از فاکتورهای دیگر. روشهایی که در این مطلب پیشنهاد میکنیم، این امکان را برای شما فراهم میکند که با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای موثر، در سریعترین حالت و با بیشترین بازدهی فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید.

نکته: روشهایی که در ادامه مطرح میشوند، صددرصد در افزایش فروش محصولات یک فروشگاه اینترنتی تاثیر عالی دارند، اما به یاد داشته باشید که بهترین، ارزانترین و به صرفه ترین روش  بی شک سئو است ولی معمولا به دلیل اینکه این روش در بلندمدت نتیجه میدهد، عده کمی به دنبال آن میروند ولی برندهایی که آینده نگر هستند و قصد حضور چندین ساله در بازار را دارند، همیشه سئو را جز کمپین های بازاریابی اینترنتی خود قرار میدهند.

روش های تضمینی افزایش فروش آنلاین فروشگاه اینترنتی

شرایطی هر وب سایتی متفاوت است. مثلا اگر پیش از راه اندازی سایت در اینستاگرام مشتری داشته اید و برند شما را میشناسید، حتی میتوانید در اولین روز رونمایی از وب سایتتان فروش خوبی داشته باشید. حتی نوع محصولاتی که ارائه میدهید، تاثیر زیادی در میزان درآمد شما دارد. اگرچه امروزه تمایل به خرید اینترنتی بیشتر شده ولی کماکان مشتریان ترجیح میدهند برخی از انواع محصولات مانند عطر و ادکلن را بصورت حضوری و با تست محصول خریداری کنند.

بطور کلی ما مبنا را بر این میگذاریم که شما مشتری قبلی نداشته اید و با شرایط حال حاضر سایت، قصد دارید فروش خود را چند برابر کنید. پیش از اینکه روش های افزایش فروش فروشگاه اینترنتی را بخوانید، سعی کنید پاسخ سوالات زیر را بدهید.

  • آیا قیمت کالاهای شما نسبت به رقبا مناسب است؟ قیمت خیلی بالا برای مشتریان اصلا جالب نیست.
  • آیا کانال های مناسبی را برای دسترسی به مشتری هدف خود انتخاب کرده اید؟ کاربرانی که وارد سایت میشوند، مشتریان بالقوه و حقیقی شما هستند؟
  • آیا فرآیند پرداخت اینترنتی سایت شما سریع و آسان است؟
  • آیا گزینه های متنوعی برای پرداخت ( مانند پرداخت حضوری، چند درگاه مستقیم بانکی، واریز وجه و…)به کاربر ارائه می دهید؟
  • آیا وب سایت شما با موبایل سازگار است؟
  • آیا سایت دارای پروتکل های امنیتی مانند ssl است؟
  • توضیحات هر محصول را درج کرده اید؟ توضیحات را از وبسایتهای دیگر کپی کرده اید؟
  • امکان درج نظرات برای کاربران روی هر محصول وجود دارد؟
  • سرعت بارگزاری وب سایت مناسب است؟ طبق تحقیقات، وبسایتهایی که سرعت کمی دارند، 79 درصد از خریدارانی که از عملکرد سایت ناراضی هستند، بعید است که دوباره از آن سایت خرید کنند.

روشهای بهبود و افزایش فروش آنلاین فروشگاه

در صورتی که در گزینه های بالا سایتتان مشکل دارد و نمیتوانید پاسخ مثبت و مشخصی به این سوالات دهید، حتما ابتدا باید به فکر سئو فروشگاه اینترنتی خود باشید که از طریق لینک مشخص شده میتوانید اقدام کنید.

حالا بریم سراغ روشهای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما!

شناسایی بازار و مشتریان هدف

اگر بازار هدف و مشتریان بالقوه خود را نمیشناسید در تبدیل بازدید به فروش مشکل خواهید داشت. بعضی از فروشگاه های اینترنتی هستند که بازدید بالا و قابل قبولی دارند، اما فروش مناسبی ندارند.

باارزش‌ترین مخاطب اغلب به معنای تعداد بیشتر مخاطب نیست، بلکه مخاطبی است که به دنبال خرید محصولات شما باشد و آنچیزی که میفروشید را بخرد.

دریافت 400 بازدیدکننده مرتبط و هدفمند بهتر از 40000 کاربریست که هرگز از شما خرید نمیکنند و مسلما کزینه اول افزایش فروش فروشگاه اینترنتی را به همراه دارد.

به عنوان مثال، اگر اسباب‌ بازی‌های کودکانه یفروشید، بازار هدف شما بچه ‌ها نیستند، بلکه والدین آنها هستند. پس باید بازار هدف خود را معطوف کنید به پدر و مادرهایی که دارای فرزند خردسال هستند.

بازار هدف شما مخاطبان و کاربرانی در اینترنتی هستند که احتمالا به پیام بازاریابی شما پاسخ خواهند داد.

طراحی قیف فروش

با طراحی یک قیف فروش، مسیر روشنی را ایجاد میکنید که کاربر را از لحظه ورود به فروشگاه اینترنتی تا خرید محصول موردنظر و پرداخت هزینه مدیریت میکنید و در ادامه با ایجاد حس وفاداری در مشتری، او را مجددا به وبسایت خود بازگردانید.

قیف فروش فروشگاه اینترنتی

قیف فروش شما باید شامل مراحل زیر باشد:

بازدیدکنندگان میداند که چه محصولی میخواهد و متوجه است که سایت شما این محصول را ارائه میدهد.

در مرحله دوم، کاربر محصولات شما را بررسی میکند، با محصولات سایتهای رقیب مقایسه میکند.

در این مرحله کاربران آماده خرید هستند، کالا را به سبد خرید خود اضافه کرده اند و نزدیک به خرید نهایی هستند.

و در حین خرید و پس از فروش می توانید با اقداماتی (مانند تخفیف ویژه، اعطای بن برای خرید بعدی، ارائه گیفت) مطمئن شوید که مشتریان در آینده نیز به فروشگاه شما بازخواهند گشت.

کمپین های تبلیغاتی هدفمند در فیس بوک و اینستاگرام

فیس بوک ماهانه بیش از 2.7 میلیارد کاربر فعال دارد، که به این معنی است که احتمالاً تعداد زیادی از مخاطبان هدف شما از این پلتفرم استفاده می کنند. بازاریابی در فیسبوک و مزایای آن را توضیح داده ایم برای مطالعه کلیک کنید.

از آنجایی که فیس‌بوک مالک اینستاگرام است، می‌توانید هم‌زمان در فیسبوک و هم در اینستاگرام تبلیغات کنید. قابلیت هدف گیری پیشرفته مخاطبان به شما این امکان را می دهد که کاربر هدف ، یعنی مشتریان بالقوه ای که به خریداری محصولات شما تمایل دارند را هدف قراردهید.

برای هدفگذاری دقیق و تضمین افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود معیارهای زیر را اعمال کنید:

  • نمایش تبلیغات براساس کشورها، شهرها و جوامع خاص
  • مخاطبان خود را بر اساس سن، جنسیت، تحصیلات، شغل و موارد دیگر فیلتر کنید.
  • تبلیغات را بر اساس رفتارهای گذشته کاربران ارائه دهید
  • بر اساس سرگرمی‌ها، علایق، اولویت‌های فیلم و موارد دیگر فیلتر کنید.
  • افرادی را که صفحه فیس بوک شما را دنبال می کنند برای نمایش تبلیغات اولویت دارند

همچنین می توانید تبلیغات مجدد فیسبوک را اجرا کنید که تبلیغات محصول را به افرادی که از صفحات خاصی در سایت شما بازدید کرده اند نشان می دهد. این می تواند به شما کمک کند مشتریانی را که از فروشگاه شما بازدید کرده اند، اما چیزی خریداری نکرده اند، انتخاب کنید.

تبلیغات گوگل ادوردز را اجرا کنید

گوگل ادوردز این امکان را به شما میدهد که به ازای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محصولات سایتتان در بالای نتایج گوگل قرار بگیرید. این روش بسیار هدفمند و با بازده بالاست. زیرا گوگل یکی از کانالهایی است که کاربران برای یافتن مستقیم محصول موردنظر خود از آن استفاده میکنند و طبق کلمه یا عبارتی که دقیقا جستجو میکنند، شما میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را در صدر نتایج جستجو قرار دهید و به دلیل اینکه با این روش کاربر هدف به سراغ شما می آیدف فروش را افزایش میدهید. ادوردز روشی است که اگر به درستی اجرا شود در زمان کوتاهی افزایش فروش فروشگاه اینترنتی را تضمین میکند.

گوگل ادوردز روشی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

چند نکته برای بهبود بازده google ads :

  • روی نیازهای مشتری خود تمرکز کنید ، مزایای محصولات خودتان را برای مشتریان شرح دهید.
  • از کلمات کلیدی استفاده کنید. کلمات کلیدی هدف ( نام محصول) را در سرفصل و متن اصلی صفحه محصول قرار دهید.
  • در صورت امکان یک CTA حساس به زمان اضافه کنید که افراد را تشویق می کند تا اقدام کنند. مانند، تخفیف زمانبندی شده!

گوگل ادوردز یکی از روشهای تبلیغات شبکه های اجتماعی محسوب میشود و درکنار سئو که به بهینه سازی موتورهای جستجو معروف است، مکمل های فوق العاده ای برای کمپین های بازاریابی اینترنتی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر گوگل ادوردز یا سئو؟ کدام یک موثرتر است! را بخوانید.

وبلاگ نویسی را شروع کنید

بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد مقالاتی است که ارزش و اطلاعاتی را در اختیار بازدیدکنندگان سایت شما قرار میدهد. محتوایی که در وبلاگ فروشگاه اینترنتی ارائه میدهید، مستقیما به دنبال کسب درآمد نیست و قصد دارد اطلاعات، اهداف ، سبک زندگی، آموزش یا تجزیه تحلیل خاصی را به مخاطب منتقل کند.  به عنوان مثال، اگر مکمل‌های ورزشی می ‌فروشید، محتوای وبلاگ شما میتواند شامل تمرینات، عادات غذایی سالم، نکات و ترفندها، بررسی مکمل‌ها و موارد این چنینی باشد.

قدرت وبلاگ را دست کم نگیرید، حتی دیجی کالا با این همه شهرت، فروش بالا و مشتریان بیشماری که دارد، هم وبلاگ های فعالی دارد که روزانه مطالب و مقالات جدیدی را منتشر میکند.

راه اندازی وبلاگ موجب میشود، دایره کلمات کلیدی که سایت شما به ازای آنها در گوگل نمایش داده میشود افزایش یابد، اعتبار دامنه را بالا می برد، کاربر زیادی را روانه فروشگاه اینترنتی شما میکند و از همه مهمتر شما میتوانید خوراک فکری مدنظر خود را به مخاطب بدهید که در نهایت افزایش فروش فروشگاه اینترنتی را به همراه دارد. شما میتوانید با ایجاد یک ساب دامین یا یک ساب کتگوری ، وبلاگ مرتبط به فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

با رعایت اصول سئو محتوا، ضمن اینکه مطالب شما به صفحه اول گوگل خواهند آمد و مستقیما از طریق موتورهای جستجو بازدید کسب میکنید، احتمال به اشتراک گذاری مطالب کاربردی و ارزشمند در شبکه های اجتماعی و دیگر سایتها نیز وجود دارد که بازدید مضاعفی را برای فروشگاه اینترنتی شما به همراه خواهد داشت.

قرار دادن مطالب وبلاگ در معرض دید خوانندگان بیشتر به معنای به اشتراک گذاری بیشتر در شبکه های اجتماعی و فرصتی برای کسب بک لینک باکیفیت است که قدرت دامنه سایت را بهبود می بخشد و به آگاهی بیشتر از برند شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بدانید: در روز چه تعداد محتوای جدید برای سایت منتشر کنیم؟

از بنر برای انتقال ترافیک به صفحات فروش خود استفاده کنید

مطالبی که در بلاگ سایت منتشر میکنید باید در نهایت منجر به افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شود. پس هر صفحه از فروشگاه اینترنتی به خصوص مطالب وبلاگ، باید بازدیدکنندگان را به صفحات فروش شما سوق دهد. مهم نیست که یک پست وبلاگ، صفحه درباره ما یا حتی صفحه تماس با ما باشد، باید بازدیدکنندگان را به صفحات محصولات برسانید. به عنوان مثال میتوانید از درج بنر در فوتر، هدر و سایدبار استفاده کنید.

نکات مهمی که میتواند موجب انتقال کاربران به لندینگ پیجهای اصلی سایت، صفحات فروش و محصولات شوند عبارتند از:

  • از پنجره‌های بازشو برای جذب کاربران هنگام خروج از سایت استفاده کنید
  • فرم ها و بنرهای داخلی را در پست ها و صفحات وبلاگ قرار دهید
  • منو سایت را ساده نگه دارید و فقط شامل صفحات ارزشمند باشد

فرآیند پرداخت سایت را بهینه کنید

فرآیند پرداخت باید به ساده ترین شکل انجام شود. همچنین سبد خرید که نشاندهنده محصولات انتخاب شده است باید در تمام صفحات به کاربر نمایش داده شود تا کاربر بتواند با یک کلیک به صفحه خرید و پرداخت منتقل شود. به فروشگاه های بانی مد یا دیجی کالا نگاه کنید، نمونه های کاملی از صفحات پرداخت را ارائه داده اند.

حتما نکات زیر را برای بهینه سازی فرآیند پرداخت رعایت کنید:

  • جزئیات زیادی را نپرسید: نام و شماره تماس کافیست. سایر اطلاعات غیرضروری که پر کردن انها زمانبر است را حذف کنید.
  • اجازه تسویه حساب به کار مهمان را بدهید: کاربر مهمان بتواند بدون ثبت نام پرداخت انجام دهد و خرید کند
  • گزینه های پرداخت متعدد: پرداخت در محل، درگاه مستقیم بانکی، درگاه واسطه مثل زرین پال، امکان واریز وجه
  • کاربر با یک کلیک به صفحه پرداخت برسد. از ایجاد صفحات تو در تو برای رسیدن به صفحه پرداخت جلوگیری کنید.

با  اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی همکاری کنید

بسیاری از برندهای بزرگ با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، شرکت های خود را از زمین بلند کرده اند. به عنوان مثال، برند ساعت دانیل ولینگتون با اینفلوئنسرها در اینستاگرام همکاری کرد تا برند خود را به قدرتی برساند که امروزه بیش از 200 میلیون دلار ارزش دارد.

همکاری با اینفلوئنسرها برای بهبود فروش آنلاین

برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی حتما نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت به افراد مشهور رسانه های اجتماعی ندارید. صرف نظر از بودجه شما، می توانید تعداد انگشت شماری از اینفلوئنسرها را پیدا کنید که مایل به تبلیغ محصولات شما در ازای دریافت یک نمونه یا محصول رایگان هستند. یعنی میتوانید به جای پرداخت پول، محصول یا کالایی به آنها بدهید.

کار با اینفلوئنسرهای کوچکتر می تواند سودمندتر باشد زیرا دنبال کنندگان آنها احتمالاً بسیار بیشتر درگیر می شوند و نرخ تبدیل به مشتری بالاتر است. برای اینکه ببینید اثربخشی تبلیغات چقدر است، برای هر اینفلوئنسر یک کد رهیابی تعریف کنید و تعداد مشتریانی که از سمت هریک به فروشگاه اینترنتی شما می آیند را بشمارید تا در آینده با بهترین فرد همکاری داشته باشید.

یک لیست از ایمیل مشتریان داشته باشید

یکی از بهترین روش های افزایش فروش فروشگاه اینترنتی و ایجاد ارتباط با مشتریان از طریق ایمیل است. بارها و بارها ثابت شده است که ایمیل دارای نرخ بازگشت سرمایه بسیار بالایی است. اصول مهم ایمیل مارکتینگ را بیاموزید.

برای اینکه افراد را وارد لیست خود کنید، می توانید انگیزه ای مانند کوپن رایگان ارائه دهید. حتی یک کوپن ساده 10 درصدی برای خریدارانی که برای اولین بار خریداری می کنند، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند.

در اینجا چند نکته برای بهبود بازاریابی ایمیلی وجود دارد:

  • خطوط موضوعی جذابی ایجاد کنید که دریافت کننده ایمیل را برای باز کردن ایمیل ارسالی ترغیب کند. که شامل متن پیش نمایش و عنوان ایمیل میشود.
  • ایمیل های خود را با اطلاعات کاربر شخصی سازی کنید.
  • دنباله سبد خرید رها شده ایجاد کنید. چنین اقدامی وقتی انجام میشود که کاربر نتوانسته یا نخواسته درخواست پرداخت خود را تکمیل کند و به نوعی خرید را نیمه کاره رها کرده است.
  • از کوپن های تخفیف استفاده کنید تا به مشتریان وفادار و قدیمی خود کد تخفیف به عنوان هدیه ارسال کنید.

تخفیف محصول و پیشنهادات ویژه با زمان محدود

ایجاد فوریت فروش و تخفیف مدت دار برای محصولات یک روش عالی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی است. یکی از دلایل ایجاد روزی به عنوان بلک فرایدی نیز همین است که فروشگاه ها بتوانند فروش خود را نزدیک به سال نو میلادی افزایش دهند. بسیاری از مشتریان نمی توانند در برابر یک تخفیف خوب مقاومت کنند، به خصوص زمانی که یک ضرب الاجل زمانی در نظر گرفته شده است.

نشان دادن سطح موجودی محصول و زمان پایان یافتن تخفیف دو استراتژی هستند که میتواند مشتری را ترغیب به خرید سریع کند. میتوانید این دو فاکتور را روی تصویر اصلی محصول درج کنید تا قابل مشاهده باشد.

صفحه نظرات مشتری در وب سایت ایجاد کنید

یک صفحه اختصاصی در سایت خود برای میزبانی نظرات ایجاد کنید، این صفحه زمانی در گوگل نمایش داده می شود که افراد نام شرکت شما + نظرات یا توصیفات را جستجو کنند.

رضایت مشتریان قبلی یا نظرات کاربران می تواند راهی باورنکردنی برای افزایش فروش محصولات فروشگاه اینترنتی باشد. برخی از محبوب ترین عبارات جستجو عبارتند از “نام محصول + بررسی”. تجربه بررسی های شخص ثالث مورد اعتماد کاربران است و نظرات مثبت مشتریان سابق احتمال فروش مجدد محصول به کاربر جدید را چند برابر بیشتر میکند.

حتما دلیلی وجود دارد که برخی از محصولات پرفروش در وبسایت آمازون بیشترین تعداد نظرات را دارند.

شما می توانید با ایجاد یک صفحه اختصاصی برای درج بررسی ها و نظرات، از این مزیت برای سایت خود استفاده کنید. داشتن یک صفحه اختصاصی می تواند شانس نمایش آن در گوگل را افزایش دهد، بنابراین می توانید ترافیک بیشتری هم برای سایت دریافت کنید.

به علاوه، این روش کمک میکند که درصد بیشتری از بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل شوند، زیرا تقریباً 92٪ از خریداران آنلاین قبل از خرید به نظرات نگاه می‌کنند.

به مشتریان انگیزه دهید تا نظرات خود را ثبت کنند

بررسی محصول می تواند باعث موفقیت یا شکست کسب و کار شما شود. نظرات منفی به شما امکان می دهد کسب و کار خود را بهبود دهید، در حالی که نظرات مثبت می تواند به بهبود روند فروش کمک کند.

جلب نظر همه مشتریان می تواند دشوار باشد. اکثر مشتریان راضی چیزی نمی گویند، اما مشتریان ناراضی می توانند بسیار پر سر و صدا باشند.

چگونه به مشتری انگیزه دهیم تا نظرات مثبت خود را ثبت کند؟

پاسخ کاملا ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از خرید از کاربر سوال بپرسید و امکان درج نظرات را برای مشتریان خود آسان کنید.

برای درج نظرات کوپن تخفیف یا امتیاز بدهید. یکی از سریع ‌ترین راه‌ها برای دریافت نظرات مشتریان، ارائه کوپن‌ها به افرادی است که در مورد محصولات قبلی نظر می‌ دهند.

TestFreaks  پلتفرمی است به شرکت ها کمک می کند تا نظرات مشتریان را جمع آوری کنند. همچنین شامل یک بخش پرسش و پاسخ است که در آن مشتریان می توانند سؤالات خود را ارسال کنند و تیم پشتیبانی شما می تواند پاسخ دهد.

ثبت محصولات google shopping feed

Google Shopping که به آن تبلیغات فهرست محصولات نیز می گویند، در بالای نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شوند و شامل تصویر، عنوان و قیمت محصول می شوند. طبق تحقیقات افزایش فروش فروشگاه اینترنتی افرادی که در این سامانه فعالیت میکنند در حد بسیار بالایی گزارش شده است.

هنگامی که کاربر عبارتی را جستجو می کند که مربوط به محصول شما باشد، احتمال زیادی وجود دارد که یکی از محصولات شما در لیست نمایش داده شود.

استفاده از google shopping feed برای فروش محصولات

مزایای google shopping feed:

ایجاد آگاهی از برند زمانی که افراد در گوگل در جستجوی محصول موردنظر خود هستند. در صورتیکه محصول یا محصولات شما فهرست شده باشد، برند شما را به کاربران می شناساند.

افرادی که انواع خاصی از محصولات را در گوگل جستجو می کنند، از مرحله کسب اطلاعات گذشته اند و به دنبال خرید یا مقایسه قیمت محصولات هستند.

هنگامی که محصولات خود را آپلود و بهینه کردید، گوگل به طور خودکار محصولات را بر اساس عبارات جستجو شده کاربر نشان می دهد. نیازی به تنظیم کلمات کلیدی یا ایجاد تبلیغات خاصی نیست.

در انجمن های مرتبط با محصول به سوالات پاسخ دهید

به احتمال زیاد ده ها پلتفرم مختلف وجود دارد که می توانید به سؤالات مربوط به محصولات خود پاسخ دهید و به کاربران اطلاع رسانی کنید. با این کار  محبوبیت شما افزایش می یابد و این احتمال وجود دارد که کاربران در مورد فروشگاه اینترنتی شما به صورت آنلاین صحبت کنند که همین مسئله افزایش فروش را به ارمغان می آورد.

انجمن ها، گروه های فیسبوک و شبکه های اجتماعی، گروه های واتساپ و تلگرام و حتی سایت های پرسش و پاسخ مانند Quora گزینه های مناسبی برای این روش هستند.

می‌توانید Google Alerts را طوری تنظیم کنید که هر بار که نام تجاری یا محصول شما به صورت آنلاین در وبسایت یا پلتفرمی ذکر می‌شود به شما اطلاع دهد تا بتوانید سریعا پاسخ دهید. حتی میتوانید در گروه های متعددی عضو شوید.

به مشتریان خود گوش دهید

یکی از نکات کلیدی برای بهبود و افزایش فروش فروشگاه اینترنتی این است که به خواسته های مشتریان خود گوش دهید. شاید این روش منجر به ارائه محصول جدیدی شود که کاربران تقاضای زیادی برای آن دارند و شما در فهرست محصولات خود نداشته اید.

راه‌های بیشماری وجود دارد که می‌توانید بازخورد مشتری را جمع‌آوری کنید، اما یکی از ساده‌ترین روشها ایجاد یک نظرسنجی ایمیلی است.

همچنین می‌توانید مشتریان خود را تشویق کنید تا در نظرسنجی شرکت کنند و سلایق و خواسته های انان را جمع آوری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *